Annons:
Etikettandlighet
Läst 442 ggr
GiraffTunga
7/22/14, 2:14 PM

Förmåga

Jag kan känna av änglar och energier. Alltså kan  typ känna av att dom är här och vart dom står. Är inte bra på att ta kontakt med andevärlden men kan känna direkt om det är något här. Är det en förmåga och vilken slags förmåga är det?

You can not judge me unless you know me.

Annons:
H-lena
7/22/14, 4:50 PM
#1

Det skulle jag säga är att du är känslig för energier och att du har en rätt stark andlig förmåga som du kan utveckla om du vill.


GiraffTunga
7/22/14, 4:54 PM
#2

Hur kan jag göra det? 🙂

You can not judge me unless you know me.

H-lena
7/22/14, 5:01 PM
#3

Ja.. Du kan börja meditera t.ex. du kan försöka kommunicera med din andliga vägledare, du kan börja lyssna mer inåt på din intuition, du kan börja använda redskap som t.ex. pendel eller börja lägga tarot, du kan gå en kurs i medial utveckling, finns lite olika. Det finns många saker du kan göra! :) Vad skulle du själv vilja använda din förmåga till?


pirri17
7/23/14, 4:28 AM
#4

Jag kan också känna av skyddsänglar och energier vart dom står i rummet hemma hos mig och hemma hos andra och känna av hur olika änglar ser ut med håret. T.e.x en ängel hos mig har långt blont hår med lite lugg och lite rakare och en annan ängel har röda lockar och lite kortare. Dom ser också olika ut som vi i håret!

Brunett

Upp till toppen
Annons: