Annons:
Etikettandlighet
Läst 548 ggr
Bufflan
7/20/14, 3:26 PM

Öppna upp sig igen?

Har de senaste åren känt mig en smula stängd för andra sidan förutom i de drömmarna som mina döda släktingar har besökt mig. Känns dock som om jag är mer öppen efter att tex ha sett det okända eller andra program om andar och det andliga.

Vet att folk ofta ber om hjälp om att stänga sig, men jag känner verkligen för att vara öppen. Vet att jag efter att ha sett det okända smått kan känna av att det är någon hos mig, men det är bara den känslan jag får. Ingen annan.

Några bra förslag på hur jag kan öppna mig? Kan några speciella meditations övningar hjälpa?

Annons:
Amandla
7/26/14, 3:13 PM
#1

Puffar upp tråden


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Huygens
7/26/14, 3:24 PM
#2

Sända läkande kraft till andra, hjälper att öppna.

J-Artur-K
7/26/14, 4:48 PM
#3

Det finns olika sätt. Men när jag blivit avstängd har jag bara bett om att bli öppnad igen o har fungerat utmärkt för mig. Men sedan tror jag att fråga om det på det sättet. Så ska man ha tron i när man ber om det. Inte bara slappt kan ni öppna mig igen ? Att man säger det med tro o med styrka att man menar det, 

När jag gjort det har det fungerat direkt. Men sedan är det väl att visa sätt fungerar för visa o andra sätt fungerar för andra 🙂

Ny dag nya möjligheter

Bufflan
7/27/14, 11:37 AM
#4

Tack jag ska försöka :)

Upp till toppen
Annons: