Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 1129 ggr
fossingen
6/10/14, 10:33 PM

Vad känner ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har sett och hört saker där. Men vad känner/ser ni?


Annons:
AngelicFriend
6/11/14, 5:40 PM
#1

Hej! Jag kan bara känna av en energi.

Heej

fossingen
6/11/14, 6:22 PM
#2

Vad för typ av energi? Positiv, negativ? Ja, allt du får upp kan vara till stor hjälp.


AngelicFriend
6/11/14, 6:29 PM
#3

Positiv om jag ska va ärlig. Känns som den inte är farlig. :)

Heej

fossingen
6/11/14, 6:42 PM
#4

Tänkte om någon fick upp något mer.

Har sett en soppslev och en tändsticksask flyga iväg åt fanders i det rummet helt av sig själv, vi var många som såg detta.

Har även hört tassljud på det golvet och hundljud i ett annat rum. Ibland känner man sig otroligt iakttagen i ett speciellt rum.

En annan person har upplevt morrande ljud i ett av rummen, det rummet kändes inte bra en gång jag var där. Jag såg snabbt skuggor passera och kände obehag. Sen har jag inte upplevt det så i det rummet något mera.

Men det händer ofta saker och man hör och känner av saker ofta också.

Jag brukar kunna känna av en hel del saker, men just detta får jag ingen rätsida på ordentligt.


AngelicFriend
6/11/14, 6:56 PM
#5

Själv har jag levt med en arg energi som jag var jätte rädd för men morrande, hundljud osv.. Kanske det är en energi av en hund?

Heej

fossingen
6/11/14, 7:04 PM
#6

Ja, jag har ingen aning. Fick du över den energin? Katterna verkade inte gilla en energi eller var rädd för några nätter sen. De vrålmorrade åt ingenting och fräste som sjutton och råstirrade från köket (bilden) ut mot hallen, sen rörde nånting mig på sidan av höften.


Annons:
AngelicFriend
6/11/14, 7:18 PM
#7

Nej jag var tvungen o flytta som tur.. Ja då märkte dina katter någonting var fel. Det är bäst att försöka kommunicera med den energin. Fråga vad den vill, Fast var lugn och visa inte att du är rädd..

Heej

fossingen
6/12/14, 1:20 AM
#8

#7 Aha, okej. Jo, men denna gång står allt still för mig, har inte kunnat öppna upp mig ordentligt senaste tiden alls. Men ska absolut försöka.

Den kvällen hoppade jag till lite faktiskt, eftersom jag var så otroligt trött och helt oberedd. Min far har gått bort för några ynka veckor sen.

I 5 dagar före det har det hänt massor av konstiga saker här. Tills 2 nätter före han gick bort. Då hade han och en annan sett en kopp med kaffe fara långt ifrån de som de precis skulle ta upp, jag berättade att det inte var så snällt av "den". Men han sa inte så mycket. Det var sista dagen jag träffade honom i livet.


AngelicFriend
6/12/14, 9:44 AM
#9

Hm, har du testat att hämta ett medium till ditt hem?

Heej

fossingen
6/12/14, 2:46 PM
#10

Nope. Är inte direkt rädd. Undrar bara om pappa fått frid och om "det" orsakade något då han gick bort så quickt.


mayolica
6/14/14, 12:26 AM
#11

Jag fick först ont i magen så jag fick lägga handen på magen , det kändes trögt och begränsat med luft att andas. strax efteråt fick jag in känslan av att vara gravid.🤔
 Sen orkade jag inte känna mer och släppte fokus🎈

~ mayolica ~

fossingen
6/14/14, 5:54 PM
#12

#11 Du får gärna känna in mer.

"Jag fick först ont i magen så jag fick lägga handen på magen , det kändes trögt och begränsat med luft att andas." Kan vara en närstående som gått bort. Men behöver nästan mer bekräftelse om du kan/orkar känna in mer.

" strax efteråt fick jag in känslan av att vara gravid." Inget jag vet om någon släkting i alla fall.


mayolica
6/14/14, 6:21 PM
#13

Jag vet inte varför? det kändes mycket och starkt och allt bara blev för jobbigt?🤔
 jag får prova att tona in mej igen när jag känner mej lite mera i form,är alldeles för trött nu😴

~ mayolica ~

Annons:
fossingen
6/14/14, 6:44 PM
#14

#13 Tack, det vore suppersnällt 🤗


lofghost
11/7/14, 10:35 PM
#15

stress…

andres
11/8/14, 5:57 PM
#16

Det jag får till mig är att det är en lägenhet /typ mkb.

Det har bott en familj där men endast mannen blev kvar tills slutet .

Det är han som smäller och kastar saker .

Han drack alldeles för mycket.

Bäst för dig är att få det renat/ingen fara för dig men trevligare.

Kram

fossingen
11/21/14, 2:13 AM
#17

#16 Vad vill denna man? Hur ser han ut?


fossingen
11/22/14, 1:43 AM
#18

#15 Stress, absolut kan jag säga.


pirri17
11/22/14, 6:04 AM
#19

Alkoholist som vill bli igenkänd (jag dricker), om man får det renat så blir han själv normal i andevärlden som vi oftast är från början!

Brunett

andres
11/22/14, 7:52 AM
#20

Det känns som att det var hans skåp det som är öppet längst ut mot hallen där uppe  gömde han sina " saker "

Han visar mig all röra han hade hemma hos sig  i båda rummen värst där han sov.

Han blev väldigt sjuk/kanske även dog inne i klädkammaren den är inte så stor men rena även där

Kram

Annons:
fossingen
11/22/14, 11:23 PM
#21

#19 #20

Okej. Var det längesedan mannen levde här? Hur ser han ut? Vad vill han?
Jaha okej ja, i det skåpet var det lite tapeter och sånt i kvarlämnat.
Klädkammaren, hmm.. Finns ingen sådan man kan gå in i.


Upp till toppen
Annons: