Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1035 ggr
Dampstern
2014-04-24 18:11

Ny ande.

Både min mamma och jag är känsliga för andar och har haft de runt omkring oss ofta. Ingen av oss har märkt av något sedan senast som vi hade två långvariga. Några få dagar sedan så låg jag i min säng med endast en lampa tänd, ensam hemma. När jag kollade upp mot min garderobs dörr som var öppen, såg jag en skugga, en figur av en man med rund mage. Jag bestämde mig för att gå till den platsen där skuggan var, för att kolla om det var något som gjorde att skuggan blev som den blev. Direkt jag kom till den platsen så var det precis som att jag puttade någon iväg, jag kände detta på min axel och såg dörren röra på sig när jag hörde en smäll. Sedan dess har jag oftast sent på kvällen känt en närvaro i mitt rum som min mamma knappt känt av utanför. Jag är inte längre rädd för dessa, jag sitter själv och bara funderar på vem det kan vara eftersom att ingen nyligt har gått bort som vi känner.

Annons:
lanabanana
2014-04-24 18:26
#1

Är det möjligt att någon som bott där innan har dött?

Dampstern
2014-04-24 18:45
#2

En gammal man bodde i denna lägenhet innan oss, min mamma frågade honom om någon innan han, som han vet om, har dött med ett svar nej. Och det är konstigt efter att ha bott här i 3 år att det dyker upp precis nu.

Jina.
2014-04-30 16:08
#3

Det första som kommer till mig är att det är någon som behöver hjälp, du kanske ska hjälpa denne över till andra sidan eller nåt annat. Du kanske har öppnat upp dig omedvetet och därför får ni besök. För är du öppen så syns du tydligt i andevärlden värld.

www.mediumjina.se

pirri17
2014-05-01 09:43
#4

Om du hjälper den anden till andra sidan eller nåt annat då kan den gå vidare sen och må bra och glad över den hjälpen den fick!

Brunett

Upp till toppen
Annons: