Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 699 ggr
lisalinn
4/23/14, 8:37 PM

Konstiga drömmar

Hejsan!

Undrar om det finns någon här som kan hjälpa mig att svara på en fråga eller om någon har upplevt liknande!

Det hela började när jag gick på gymnasiet och det var tyvärr en väldigt tragisk period när det var många i min egen ålder som mådde dåligt och tog sitt eget liv. Dessa personer var inga som jag själv umgicks eller hade koppling till men jag visste vilka de var. Dagarna innan personerna dog mådde jag konstigt och hade en ihållande orohet i kroppen och magen, som om jag kände på mig att något hemskt skulle hända.

Jag kommer ihåg första gången väldigt väl för det tog på mig väldigt hårt även fast det var en person jag inte kände och jag tänkte ganska mycket på personen efter denna tragiska händelse. Så en natt drömde jag att denna personen kom till dig i drömmen och berättade för mig att det inte fanns något att göra utan att han har det bra på andra sidan och jag kommer ihåg att jag fick känslan av att han mådde bra där han befann sig.

Såg gick det några månader till och en annan person som gick på skolan som tog sitt liv, samma sak då, dagarna före denna händelse var jag väldigt orolig och även denna gång drömde jag om personen som hade gått bort, i drömmen talade vi inte till varandra utan jag drömde att jag vaknade och denna person stod och stirrade på mig och hela drömmen var väldigt intensiv på nått sätt…

Jag har sen dess inte direkt drömt mer drömmar som dessa, men för någon natt sedan hade jag en annan dröm att om en person, som jag igen, inte har någon direkt koppling till, att han och hans fru inte kunde få barn och dagen efter fick jag reda på att de länge försökt bli föräldrar utan att lyckas. Jag tycker det dessa drömmar är obehagliga men samtidigt vill jag veta mer, är det bara en slump eller kan det vara så att jag har haft besök från andra sidan?

Annons:
Zamizen
4/23/14, 8:41 PM
#1

du har definitivt besök från andra sidan, du kan ha "sanndrömmar" då du ser in i framtiden t.ex. 

Sedan så är det klart att dom kom till dig i drömmen och berättade att han då hade bra

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Upp till toppen
Annons: