Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1137 ggr
Nirvana_Ophelia
4/22/14, 9:58 PM

Vad tror ni?

Varulvar, finns de? Tror ni på dem? Ok att det kan vara fejk, men i USA såg en gammal tant ut genom fönstret och såg en vargliknande varelse gå på två ben mot en buske. Vad som kom ut från busken var en man.

Annons:
Honestyisdead
4/22/14, 10:13 PM
#1

Nej.  Jag är ganska övertygad om att dom inte finns och att tanten sett något annat.

PetitePuma
4/22/14, 11:04 PM
#2

Allt är relativt ^^

Huygens
4/22/14, 11:34 PM
#3

Dom kanske diskuterar det i Månväsen i Fokus?

[Linus123]
4/22/14, 11:34 PM
#4

Jag tror på det. :/

Jerrie
4/27/14, 4:23 PM
#5

Nej, de är nog sagoväsen, precis som tomtar, troll, älvor, vampyrer, Näcken och hela det gänget

Zamizen
4/27/14, 4:39 PM
#6

jag tror på varulvar, men inte på det viset som blodtörstiga osv.. och så tror jag naturligt vis på tomtar,troll,älvor och hela det gänget

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

Annons:
fatcat
4/27/14, 5:48 PM
#7

definitivt inte.

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

ALPHIRA
4/27/14, 10:47 PM
#8

Jag tror som Zamizen ungefär.

Men har en god, pålitlig vän som har berättat ett märkligt möte med ett skrämmande djur som jagade honom…blir lite kluven…  ????

Huygens
4/27/14, 11:04 PM
#9

Såna varelser. En bekant till mej som hade en viss position i samhället avslöjade en kväll för 20 år sedan följande.

Det var kväll, men inte helt mörkt. Personen körde på en landsväg och parkerade sedan på en rastplats för en paus och kliver ur bilen.

Plötsligt syns en ung kvinna i skogsbrynet en bit från bilen. Hon verkade naken, hade väldigt ljus hy. Kvinnan gick med sidan till och vände sedan ryggen mot personen vid bilen.

Då syntes ingenting.

Inget annat än ett träd "bakom" kvinnan (som nu var borta). Stämningen kändes plötsligt hotfull och personen kände sej skrämd, klev snabbt in i sin bil och åkte från platsen.

ALPHIRA
4/27/14, 11:26 PM
#10

Nu idiotförklarar jag mig totalt men det är inte första gången och det kan jag så gärna bjuda på…

Vissa naturvarelser eller andra varelser kan ändra sitt utseende. Punkt slut. 

Om man bara visste varför dom gör det och varför dom över huvud taget visar sig och vad vill dom i enstaka fall eller i allmänhet…och varför dom finns över huvud taget…(om dom nu finns…)

pirri17
4/28/14, 4:44 AM
#11

Det där var ett skogsrå med träd "bakom" som ett ihåligt rygg. Dom är sällsynta.

Brunett

Draug
5/1/14, 9:54 PM
#12

kan inte säga att jag direkt tror på varulvar, men övernaturliga väsen verkar ha en förmåga att visa sig i väldigt många olika skepnader.  Sen tolkar ju oftast människor de intryck vi får på olika sätt, det någon annan ser kan uppfattas som något helt annat ur en annan persons perspektiv.

ALPHIRA
5/7/14, 11:39 PM
#13

Så är det kanske, Draug.

Annons:
Upp till toppen
Annons: