Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1436 ggr
Jina.
4/19/14, 12:02 PM

Hur ska jag få honom att prata?

Hej!

Jag drömmar nästan varje natt om min kära morbror som har gått bort nyligen.

Han dyker upp i mina drömmar, men han brukar bara står där och ler och han säger ingenting. Jag kan inte heller styra drömmen, så hur ska jag få honom att prata? Det känns som om han vill säga nåt, men vad?

Drömmen med honom är så verklig och han ser så fräsch och frisk ut. Saknar hans röst och hans uppmuntrade ord.

Han var på besök här hemma hos mig men bara jätte kort, kan inte nå honom just nu, varför vet jag inte. Vill så gärna ha kontakt med honom.

www.mediumjina.se

Annons:
Aleya
4/19/14, 12:06 PM
#1

Jag säger att han kommer prata då tiden är redo. Har själv erfarenhet av avlidna som kommer i drömmar och inte säger något eller säger: du får veta sen. Så det kommer då tiden är mogen.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Jina.
4/19/14, 12:08 PM
#2

Tack för ditt svar!

Jag hoppas du har rätt.

www.mediumjina.se

[NeferNefer]
4/21/14, 4:25 AM
#3

Jag håller med Aleya, jag har också samma erfarenhet av mina kära på andra sidan. Och förr eller senare säger de vad de har på hjärtat, men vi får ha lite tålamod :-)

Jina.
4/21/14, 6:47 AM
#4

Grejen är att han tittar till mig på kvällarna men säger eller visar ingenting då heller. Hoppas att han berättar snart vad han har på hjärtat. Allt jag känner iaf är att han är i fred, lugn och harmonisk.

www.mediumjina.se

ALPHIRA
4/21/14, 8:43 AM
#5

Jina. Det KAN ju vara så också att han redan har "sagt" (förmedlat) till dig det han vill, nämligen att han är i fred, lugn och harmonisk -precis som du tolkat honom.

Många andar säger inte så mycket självmant när dom besöker en, ibland ingenting. Dom vill bara titta till.

Du är ivrig att få mera kontakt med honom. Vet inte hur dina övriga tankar kring trosfrågor ser ut men om jag vore dig så skulle jag be till Gud/änglar att din morbror fick komma och närma dig mer konkret i drömmen.

Ha det bra!

[NeferNefer]
4/21/14, 10:11 AM
#6

Prova att prata med honom själv! Även om du inte ser honom just för stunden kan han höra vad du säger. Så berätta vad du vill säga honom, och säg också att du önskar få veta att han har det bra även i ord om det är möjligt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: