Annons:
Etikettandlighet
Läst 3648 ggr
MammaMalin333
10/3/13, 9:32 PM

Fler nyfikna i Skaraborg?

Hej!

Jag har alltid varit intresserad av det andliga och utav andra sidan. Jag har länge velat "utveckla" min förmåga, men känner att det vore trevligt att hitta likasinnade att disskutera med. 

Finns det någon/några i skövde trakten som skulle vara intresserade av att starta en liten cirkel? 

Kan ju börja med att endast träffas och prata över en kopp kaffe, och utbyta erfarenheter och tankar kring ämnet. 

Kanske man lyckas utveckla sina förmågor tillsammans. om inte, så är det alltid trevligt att bara utbyta tankar och upplevelser :) 

Nyfiken, så säg till :) 

Malin

Annons:
Amandla
10/16/13, 11:18 AM
#1

Puff!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Neprome
10/16/13, 2:29 PM
#2

Jag bor en bit ifrån, i Vänersborg för att vara exakt men jag är intresserad! Finns det fler i närheten av mig så kan vi ju samåka. Jag har inga vänner som är intresserade av detta så därför vore det extra roligt att få vara med likasinnade och kunna öva :)

Fjäril
10/16/13, 8:22 PM
#3

Det var en trevlig förfrågan. Hoppas fler i ditt område läser och svarar på din fråga 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Malais
10/21/13, 9:09 AM
#4

Hej

Nybliven här. Är 32 år och bor utanför Skara, är nog på samma nivå som dig. Är sagd att jag är indigobarn och har stora förmågor främst inom healing och kan gå hur långt som helst inom det mediala. Jaha? sen då? Skulle vilja "sparka igång" allt nu. Fast det är nog ingen ide att stressa!

Jag är helt klart intresserad av en cirkel av något slag!

Josse5233
10/21/13, 6:32 PM
#5

Jag bor precis utanför Skövde, dock är jag 17 år. :)

Ha en trevlig dag! 

MichaelaLindstrom
11/21/13, 7:21 PM
#6

Jag är intresserad. Är 34 och nybliven mamma (2 april) och bor i Skövde sedan snart ett år (e uppväxt här men har bott i stockhkolm o göteborg fram till feb 2012.. Har också alltid varit intersserad av andra sidan och innan graviditeten hade jag börjat lära mig lite healing. För övrigt så är jag inte särskilt medial men har varit med om en del sammanträffanden som gjort att jag tror att de som går över finns kvar och hälsar på oss ibland.

Annons:
Mindfull
11/21/13, 11:00 PM
#7

41 år i Falköping. Inte så kunnig än, men nyfiken på psykokenesi, tarot och healing. Träffas lättast på helger pga arbetspendling o andra intressen.

Fjäril
11/22/13, 8:21 AM
#8

Jag ändrade din rubrik, MammaMalin333.

Sajtvärd på Övernaturligt

MammaMalin333
11/28/13, 7:32 PM
#9

Åh vad kul att de att det var flera stycken som var intresserade! 

Det vore ju väldigt trevligt om man kunde anordna en liten "sammankomst" där man kan träffas och diskutera lite om vad man vill uppnå och vad man varit med om. 

Jag är ju inte så "kunnig" jag heller, så är det någon som är lite mer "utvecklad" inom detta området är jag så är det bara att säga till, så kanske du kan ta kommandot lite ;) 

Jag (kanske som er övriga) vill ju gärna lära mig mer och komma vidare i min utveckling, men vet inte riktigt hur man ska gå till väga! 

Jag bor mitt i skövde, så kanske vore en ide att träffas över en kaffe eller något i centrum, alla som är intresserade? :)

Josse5233
11/28/13, 8:05 PM
#10

#9 Känner igen mig i det du säger! :) Skulle jätte gärna lära känna likasinnade. Går det bra att komma även om man är lite yngre? :)

Ha en trevlig dag! 

Fialialej
12/1/13, 12:14 AM
#11

Jag är jätteintresserad! Bor också i Skövde. :)

"På natten är alla katter svarta"

MammaMalin333
12/1/13, 5:15 PM
#12

Vad kul :) Var i Skövde bor du Fialialej? :)

Fialialej
12/1/13, 6:37 PM
#13

På Östermalm nära Kavelbro och Eriksdalskolan. :)

"På natten är alla katter svarta"

Annons:
MammaMalin333
12/1/13, 9:25 PM
#14

Ja ok. Jag bor på Lillegården :)

Fialialej
12/1/13, 10:06 PM
#15

Lillegården, är det mellan maxi/havstena eller är jag helt ute och cyklar då..?

"På natten är alla katter svarta"

heddipeddi
12/3/13, 4:50 PM
#16

Hej! Så glad jag blev att det är fler som vill träffas! 

Jag bor i Falköping och träffas väldigt gärna, kan ta tåget till Skövde! ✨

Jag ska börja i en cirkel på Andrummet i Timmerdala, har ni hört talas om det? http://www.andrummet.com 🙂

Sååå förslag på datum Söndag 15 December vid fontänen där mitt på torget. 

Kram på er! 🌺

Josse5233
12/3/13, 9:34 PM
#17

#16 Jag åker till Teneriffa den 15 december hehe :) Men kommer gärna någon annan gång! Kul att så många vill träffas! :)

Ha en trevlig dag! 

Mindfull
12/12/13, 9:49 PM
#18

Tyvärr är jag upptagen 15/12.

arakiah
3/21/17, 5:14 PM
#19

Jag är ny här och hittade denna gamla tråd. Söker likasinnade för prat över en kopp kaffe till att börja med. Bor i Falköpings kommun. Någon som är på?

Upp till toppen
Annons: