Annons:
Etikettandlighet
Läst 7608 ggr
mrjson
6/21/13, 10:57 PM

Vad är det som blåser??

Hej hej….

Nu är det längesen det hände men jag kom på det för nån dag sen och är lite sugen på att veta ifall det finns någon som vet vad det betyder.

Jag har vaknat några gånger mitt i natten och det är som om nån blåser mig på ögat. Ibland är det som nån som bara blåser och ibland kan det va som en virvelvind. Då är det precis som att håret rör sig på grund av blåsten och ögonen torkas. Inget fönster eller nått är öppet så det är inget drag nånstans =)

Nån som känner igen sig eller vet vad det handlar om??

Annons:
[Bettanbop]
6/22/13, 12:14 PM
#1

Hej 👋

Jo jag har också varit med om det, men på mig blåste någon på min panna och ner över näsan. Så då vände jag på mig och la huvudet på andra sidan av kudden men det blåst i alla fall. Då sa jag "Nä inte nu! låt mig sova färdigt först" sedan dess har jag fått sova ostört 😃

Det är våra kära andar som hälsar på enligt mig 🌺

[[corro]]
7/1/13, 11:51 AM
#2

Ibland kan man känna vindpustar av vilsna själar som strövar på jorden  :P

J-Artur-K
7/2/13, 3:37 PM
#3

Man kan även känna vind drag när en ande går förbi. Kan vara som ett kallt vindrag man känner.

Ny dag nya möjligheter

Denna kommentar har tagits bort.
[Kottschejk]
7/3/13, 3:32 PM
#5

Renare energi blir svårt att hitta…Propellern i jacket - Andlig vindkraft och vi skulle bli ännu mer berikade på jorden ! ☝️

ALPHIRA
7/8/13, 4:01 PM
#6

Har också varit med med liknande. Efter sin död kom min mamma och blåste mig i ansiktet två gånger.

En gång gick en "vind" genom hela mig. Det blåste i hela hjärtat, helt fysiskt.

Känslan i hjärtat var så märklig att jag sökte läkare som konstaterar att han aldrig hört talas om liknande. Och att jag har inget fel i hjärtat.

Annons:
ALPHIRA
7/8/13, 4:03 PM
#7

Finns det förresten någon som kan förklara varför en ande går genom en på det där sättet? (Vilken slags andeväsen det var, har jag ingen aning om.)

[Kottschejk]
7/8/13, 8:15 PM
#8

Det där att de känns som det blåser handlar nog mest om reaktioner som sker och som man känner av i ens egna energifält (auran) utanför kroppen. Alltsammans står ju sen i förbindelse med dem chakran vi har. Vissa områden kan va mer aktiva än andra beroende på vad som helst skulle jag vilja mena på men behöver för den skull inte betyda på något bättre eller sämre. Varje människa är unik och vi är dem vi är och vi har all rätt att kunna få tro på det vi vill tro på och samtidigt få känna det vi känner. Så länge det är bra för oss höll jag på att säga.

Det är en intressant grej med allt detta inom de andliga som för evigt kommer fascinera mänskligheten. Allting verkar vara "Anpassningsbart" beroende på person , som vart man än befinner sig i livet för stunden med livserfarenhet som övertygelser som egna åsikter om dem här sakerna. Anpassningsbart i förhållande till den egna mognaden, ens inre föreställningsvärld och individens egna behov skulle man kanske kunna förenkla det till.

Skräddarsydd andlighet - anpassat just för ditt liv och dina behov.

Vi levande har nog svårt att mäta oss med den gränslösheten som ligger inom detta med synen på anpassningsförmågan mellan oss själva människor emellan, som vad som råder ifrån de andliga hållet gentemot oss levande i fysisk form.

Har känt samma berörande känsla många gånger som det blåser och virvlar - på händer - kinderna - näsan - pannan - ben & knän och armar men inget som längre besvärar - tvärt om nu när det är varmt.

Härligt det fläktar 🙂

ALPHIRA
7/8/13, 10:45 PM
#9

#8 Tack för dina kloka ord.

Och hej förresten, det var länge sen.

[Kottschejk]
7/9/13, 4:51 PM
#10

#9 Hejsan Alphira!

Tack ska du ha för kommentaren, kul & se dig också 🙂

ALPHIRA
7/10/13, 12:45 AM
#11

🙂Orkat inte säga mer, klockan är mycket.

Ghosthunter
7/10/13, 10:13 AM
#12

Detta är något som händer mig ofta. Känner ofta kalla vindpustar och ofta i samband med närvarokänsla…..så det är andar på besök!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

mrjson
7/16/13, 11:34 PM
#13

Så då kan jag sammanställa vindpustarna med att det är nånting bra, verkar det som 🙂

#8 Tror jag håller med dig om att det är beroende på vart man är själv i livet. Dock så har jag inte varit så uppmärksam på vad som hänt mig just vet dom tillfällena som jag har känt blåsten. Ska ta och bli mer uppmärksam på det faktiskt.

Tack allaihop för de svar jag fått… 🙂

Jag hoppas på att få känna den här blåsten igen nu om man ligger å svettas en varm sommarnatt 😎

Annons:
Lussan20
8/22/17, 10:05 AM
#14

Hej på er!

Jag är ny här och ska försöka orientera mig så gott det går,  jag är synskadad.

🤔Det är så här att jag flera nätter vaknat och nästan flugit i taket av en stark iskall hård vindpust i ansiktet. En enda stöt kommer. Att jag är andlig vet jag då jag har en Gudstro, den har givit andligt välmående vid tex bön. Men detta skrämmer mig mycket. Är rädd att det är ett omen för min egen död. Jag tycker bara det är otäckt.

Kan ni ge en bra förklaring så jag förstår vad som händer? Mvh/Wonnalesan

Upp till toppen
Annons: