Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 17247 ggr
Fjäril
2013-04-30 22:26

Välkommen nya medlemmar!

Välkommen hit till oss!

Här på Övernaturligt utbyter vi tankar, tips och erfarenheter inom andlig tro. Tveka inte till att starta en egen tråd 👍

Det vore jätteroligt om du lämnade ett avtryck och en presentation om dig själv.

Vi har samlat lite tips under "Hjälptråden" som du också finner i menyn. 

/Fjäril med medarbetare

Tidigare tråd här:
http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/509a4708d4ebea73d603bf90-valkommen-nya-medlemmar?discussions-1

Sajtvärd på Övernaturligt

  • Redigerat 2020-10-18 09:31 av Amandla
Annons:
[*Maggan*]
2013-04-30 23:33
#1

Hej alla

Jag blev medlem på ÖN 2008 med nicket Margareta A när elisabeth J var Sajtvärd. Det har flutit en del vatten under broarna sedan dess och numera heter jag bara *Maggan*.

Jag påstår mig inte själv ha några speciella förmågor, men jag är mycket intresserad av allt det denna sajt har att bjuda på.

Vi syns i trådarna

Häls Maggan 🙂

Fjäril
2013-05-01 07:09
#2

Välkommen Maggan! :)

Sajtvärd på Övernaturligt

[*Maggan*]
2013-05-03 21:32
#3

#2

Tack Fjäril det värmde! 🙂

De senaste dagarna har IRL bankat hårt på min dörr och fått mig att fundera på vad som är verkligt viktigt på riktigt här i livet. Sorry alla vänner och andra om jag för tillfället reducerar det som avhandlas i vissa hörnor på iFokus som I-lands problem. 😮

[Smulan98]
2013-05-04 11:16
#4

Hej!
Jag är en ny medlem här och det är riktigt intressant här på iFokus så jag hoppas vi syns i trådarna, och ja, jag älskar djur kan jag säga och jag är en sprallig tjej på 16år som har en sköthäst och som har sökt till ett ridgymnasium :)
Det var lite om mig :)

Amandla
2013-05-04 11:21
#5

Välkomna hit Maggan och Smulan! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Smulan98]
2013-05-04 15:55
#6

Tack amandla 🙂

Annons:
[Memento Mori]
2013-05-08 10:24
#7

Hej

Jag tycker att allt övernaturligt är fascinerande men tyvärr så har jag inte direkt upplevt någonting själv så jag skulle nog påstå att jag kan vara lite skeptisk ibland.. Men som sagt, jätte intressant sajt att gotta ner sig i. 🙂

Fjäril
2013-05-08 16:20
#8

Välkommen Smulan98 och Memento Mori (skeptisk ska man vara) 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

[Lynx1]
2013-05-14 20:52
#9

Hej! Helt underbart med ett forum där det vistas öppensinnade personer och personer som jag tror kan ge mig intellektuell stimulans! Tacksam!!

Amandla
2013-05-14 21:36
#10

Välkommen Lynx1! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
2013-05-14 21:44
#11

Välkommen hit Lynx1 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Elauren
2013-05-25 18:50
#12

(Såg att det fanns en ny tråd, haha!)

Halloj! :)

Jag har tittat runt på den här sidan ett tag anonymt nu, men bestämde mig efter att tag att bli medlem. Jag är 18 år, och har naturlig fallenhet för medialitet, vilket jag har jobbat på (både frivilligt och inte) sedan jag var.. Mycket yngre. Jag kan dock inte komma bort i från mitt intresse att lära mig mer, även om jag inte vill ta tag i det till en större nivå. Det räcker gott och väl som något jag är nyfiken över, än något jag håller på med. 

Jag är såklart oerfaren, men det är mycket intressant att läsa om! :) 

Kram!

[Lynx1]
2013-05-25 19:05
#13

Välkommen Elauren! Kul att du skapade dig ett användarnamn! Ja, visst är det märkligt att man bara inte kan låta bli den andliga sidan av sig själv :-) hoppas du ska trivas! Kram/Lynx

Annons:
Elauren
2013-05-25 19:20
#14

Tack så jättemycket! Jag hoppas ändå att kunna utvecklas och få erfarenhet av det hela :)

[Appelqvist]
2013-05-26 13:55
#15

Hejsan! Jag har varit medlem här ett tag nu men inte skrivit någon presentation :)
Jag är en tjej på snart 20 år som alltid varit intresserad av det övernaturliga. Såg och hörde väldigt mycket när jag var liten, men det har minskat en del med åren.
På somrarna jobbar jag som vaktmästare på två kyrkogårdar (en av dessa är väldigt gammal). Underbarare jobb kan man inte ha, både spirituellt och "vanligt". 

Ibland händer det att jag stannar upp vid vissa gravstenar och bara "måste" stå där en stund och tänka. Jag har ingen aning om varför, kanske någon har någon förklaring?

Hur som helst är det verkligen kul att läsa inlägg här! Tack för en helt underbar sida!

Fjäril
2013-05-26 19:46
#16

Välkomna hit, Elauren och Appelqvist  🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Elauren
2013-05-26 20:01
#17

#16

Tack så jättemycket :D

[Amadina]
2013-05-26 21:18
#18

Hejhopp!

Jag kände att det var dags att sluta smyga omkring anonymt på sidan, och faktiskt göra slag i saken och registrera mig. Jag har nog varit lite för feg fram tills nu, eftersom jag kanske känt att jag kanske är lite för mycket utav en nybörjare på det här området, men sedan tänkte jag att vad tusan! Var kan man lära sig mer om medialitet och lära sig utveckla den om inte här? Så här är jag nu. :)

Kram på er!

[Lynx1]
2013-06-01 22:32
#19

Bra där Amadina, välkommen hit :-)

Fjäril
2013-06-01 23:24
#20

Välkommen Amadina! 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
[Amadina]
2013-06-02 09:48
#21

Taaaack så mycket! :D

lasselars_2
2013-06-16 13:26
#22

Vill bara säga hej till alla och hoppas att någon kan leda mig rätt i det här!

[Lynx1]
2013-06-16 19:07
#23

Välkommen hit lasselars :-)

J-Artur-K
2013-06-21 02:46
#24

Även jag vill önska alla nya välkommen. 🙂

Ny dag nya möjligheter

Apootie
2013-06-30 23:23
#25

Hej, jag är ny här..
Jag är en tjej född i mars -96 och jag är väldigt intresserad av det övernaturliga, har alltid varit och kommer nog alltid vara. Har upplevt flera olika saker. Jag sitter mycket vid datorn och kände att det skulle vara kul att gå med här också, då jag sedan några månader tillbaks blev medlem på iFokus.se pga att jag blev råttmamma och gjorde en medlem på råttor i fokus.

J-Artur-K
2013-06-30 23:30
#26

#25 Välkommen 🙂👍

Ny dag nya möjligheter

Fjäril
2013-07-01 09:18
#27

Välkomna hit lasselars och Apootie :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
taylorgomez001
2013-07-04 22:38
#28

Hej Hej! Jag är en glad tjej på 12 år som alltid har varit intresserad av livet på andra sidan. Jag har otrolig respekt för livet på den andra sidan och har därför vägrat spela spel där man tillkallar andar. Jag tycker att man ska låta dem vara:)

Aaa, Det var allting om mig. Tycker du att jag låter trevlig skadar det ju inte att bli vän med mig

Enjoy the small things in Life...

For one day you will look back and realize they were the big things Hjärta

Hybrism
2013-07-05 13:10
#29

Hej. Jag heter Tove, 23 år och tycker att för få personer i min närhet känner likadant som jag och jag behöver ventilera mina känslor och tankar kring allt övernaturligt. Tycker också att det är en stor lättnad att få skriva av sig lite. Har fortfarande många frågor obesvarade.

Regnbåge

[Lynx1]
2013-07-05 13:35
#30

välkomna Taylorgomez och Tove :-) hoppas ni ska trivas :-)

J-Artur-K
2013-07-05 14:11
#31

Önskar er Välkommen Taylorgomez och Tove 🙂 Önskar även jag att ni ska trivas här hos oss 🙂

Ny dag nya möjligheter

Fjäril
2013-07-05 21:11
#32

taylorgomez001 och Tove, välkomna hit 🙂🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

[FrökenSamsa]
2013-07-13 13:40
#33

Ännu en ny medlem här!  Är kvinna, 48 år, med andar i sovrummet och ett stort intresse för existentiella frågor.   Skriver och läser är vad jag gör mest, både på arbetstid och fritid.   Jobbar på att odla öppna ögon ihop med ett kritiskt tänkande.

Amandla
2013-07-13 17:24
#34

Välkommen hit FrökenSamsa! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Fjäril
2013-07-13 22:40
#35

Välkommen FrökenSamsa 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

dragabol
2013-07-14 18:33
#36

Hej .. Ny medlem .. Andligheten har alltid funnits hos mig och käns naturlig men obearbetad. Periodvist svårhanterligt då jag jobbar inom sjukvård och känner av för mycket. Önskar se möjligheter att hantera och kanalisera bättre - framförallt att stänga av, känns som en motorväg inne i huvudet ibland och det tar mycket energi med människor som har med sig mycket. Jag arbetar inte längre traditionellet, det går inte pga detta, jag arbetar periodvis när jag vill och orkar för jag är behövd. Hoppas på att finna nya vägar till nya tankar

"Man ska inte ta livet så allvarligt ~ man kommer ändå inte levandes ifrån det"

Amandla
2013-07-14 21:33
#37

Välkommen dragabol! 🙂 Låter som att du är en högkänslig personlighet, jag ska puffa upp en tråd åt dig där det finns ett test via en länk där du kan läsa mer.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
dragabol
2013-07-14 22:52
#38

Tack! Ja, jag läste och har precis gjort det och jo, det är jag. Påfrestande ibland men faktiskt så vill jag inte vara annorlunda ändå för det ger väldigt många väldigt mycket när de får min vägledning på olika sätt.

"Man ska inte ta livet så allvarligt ~ man kommer ändå inte levandes ifrån det"

Amandla
2013-07-14 22:53
#39

Håller med om att det är påfrestande att vara högkänslig, men det har ju fördelar också 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
caozz
2013-07-22 20:39
#40

Hejsan hejsan alla människor!

Jag hälsar mig själv välkommen till denna sida och så! haha 🥳

I'm out! Cool

Felliiis
2013-07-29 11:56
#41

Hej!
Ny här på Övernaturligt i Fokus! Hänger mest på Häxor i Fokus men är intresserad av spiritualism, healing, andlig kontakt, tarot, häxkonster, Meditation osv. osv.

Kramar! ❤️

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

Annons:
[Sol69]
2013-07-29 12:17
#42

Välkommen 🤗

Fjäril
2013-07-31 21:13
#43

Välkomna hit, alla nya medlemmar 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

blåvinge
2013-08-17 18:40
#44

Tack !

Är en mogen kvinna, som bor västra götaland.

Jag har en fråga om en svart fågel hathor ,vet ej om  stavningen är rätt.

Är det någon som har någon information om detta namnet?så vore jag tacksam… kram

[erikam]
2013-08-18 22:22
#45

Hej !

Jag har varit medlem här ett litet tag och nu tycker jag väl att det är dags att jag gör en liten presentation om mig själv.

Jag heter Erika och är 22 år. Just nu studerar jag och i januari 2014 är jag färdig beteendevetare. På fritiden ägnar jag mig mycket åt mina vänner och mina djur, tillsammans med en vän driver jag en marsvinsuppfödning.

Inte hela mitt liv, men ca från jag var 12 år har jag befunnit mig kring det övernaturliga. Jag finner det väldigt intressant, kanske lite skrämmande då jag inte utvecklat min förmåga ordentligt och hoppfyllt. Jag delar min gåva och mina erfarenheter med farmor som tidigare arbetat som medium utöver sitt arbete som dagmamma.

Jag har varit med om en hel del saker och har ganska lätt för att kunna få kontakt (verkar det som…) med andra sidan. Jag har också märkt och fått bevisa att jag har förmågan att "spå" och ofta kunna se var saker finns, det tycker jag är fantastiskt.

I framtiden hoppas jag kunna utveckla mina förmågor och använda mig av dem i positiv mening.

🙂

J-Artur-K
2013-08-22 02:36
#46

#45 Välkommen ,🙂 härlig presentation 👍 Lycka till med utvecklingen och var inte rädd för fråga saker det kan hjälpa ens utveckling väldigt mycket om man frågar över det man undrar 🙂

 Mvh / Joakim 🙂

Ny dag nya möjligheter

MeJane
2013-09-19 18:55
#47

Hej allesammans! :-) 

Jag är ny här och trillade (på nytt) in på mitt intresse för det andliga efter att jag för snart två veckor sedan kom hem från en månads resande i Europa. Under min resa fick några möten, Boktips och upplevelser mig tillbaka in på detta spår som jag var inne på för flera år sedan men som föll bort någonstans i vimlet av plugg och jobb och annat. 

I det hela är jag nybörjare och försöker leta mig fram genom att meditera, läsa och ”göra mig mottaglig”, (och har fått en superkick av att titta runt bland annat på denna sida!) Jag är en 25-årig smålänning bosatt i Stockholm som fyller livet t.ex med att spela och göra musik, plugga spanska, pyssla med ljudteknik, träffa vänner, jobba med mera. Glad över att vara ”tillbaka” på banan. Och nyfiken :-] 

Allt gott, och kul att vara här! /Jenny

The_pearl
2013-09-29 21:12
#48

Hej! Måste till att börja med skriva WOW! Vilken suverän sida! När jag kollar runt här får jag så många aha-upplevelser. allt är så otroligt spännande! :) Jag har alltid varit intresserad och trott på andlighet. Har upplevt en del, men har inte haft en aning om hur jag ska hantera allt. Så har väl lyckats stänga det mesta, å det e jättetråkigt! Har nu bestämt mig för att lära mig lite mer, med hjälp av denna sidan och några böcker jag klickat hem. Är ung o jobbar inom vården, kan vara därför jag liksom stängt av med. Var med om ett dödsfall en gång som gav mig rysningar, idag känns det jättespännande, å att jag måste ta reda på vad som egenligen hände! Jag som person är nog väldigt lugn, varmhjärtad och ändå mogen för min ålder. Står väl på en punkt i livet, där jag känner att jag måste sparka igång någonting snart. Jag står stilla o hälsan vacklar. Mitt fokus måste läggas på annat! Detta är en bra sida å ett bra ställe att börja på! Jag tackar redan nu för allt nytt och bra ni kommer ge mig! Tack :)

Annons:
Amandla
2013-09-30 08:32
#49

Välkomna hit MeJane och The_pearl! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Ciacille
2013-10-13 18:26
#50

Hej alla glada där ute som bär på en eller fler överraskningar , mycket intresserad av allt som har med det lite övernaturliga att göra och är även på jakt efter någon som kan hjälpa mig med en borttappad guldkedja :) mycket nyfiken på allt här kram och tack för värmen man känner här:)

Neprome
2013-10-16 08:13
#51

Hej!

Jag är 28år och bor på västkusten med sambo och två barn. Jag har hästar,jakt och musik som intressen utöver det övernaturliga. Som barn talade jag om tidigare liv och sen har det bara fortsatt. I tidiga tonåren fick jag uppleva andlig närhet nästan dagligen. Sen blev jag tyvärr rädd när det blev för mycket så jag släkte ner. Har försökt få tillbaka det men det går segt. Jag kan fortfarande få reda på datum för händelser i mina drömmar samt veta vem som ringer men det andliga är svårt att få fram. Jag har inga vänner som jag kan öva mig på men läser endel böcker innom ämnet i hopp om att få kunskap. Hoppas även att detta forum skall kuna hjälpa mig att komma framåt i mitt sökande efter mina mediala krafter. 

Ha det fint :)

Amandla
2013-10-16 11:04
#52

Välkomna Ciacille och Neprome!🙂

Ciacille, du har väl hittat Borttappat-tråden?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Ciacille
2013-10-16 22:37
#53

#52 japp hittade tråden :) vad var det för test man kunde ta om man var högkänslig ? Nyfiken har gastar hemma nämligen :) och tackar !

Fjäril
2013-10-16 22:40
#54

Välkomna hit, alla nya 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Amandla
2013-10-16 22:48
#55

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Fridawintvik
2013-10-21 20:56
#56

Hej alla Är ny här, tjej född 86 och bor i Örnsköldsvik Har nyligen börjat utforska mina övernaturliga krafter.

Fjäril
2013-10-21 21:16
#57

Välkommen, Fridawintvik 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

J-Artur-K
2013-10-21 22:02
#58

#56 Välkommen hit. Jag är ifrån örnskölsvik också 👍

Ny dag nya möjligheter

MinaMalin
2013-10-22 14:47
#59

Hej, jag är ny på den här sidan. Har precis avslutat min utbildning till Avancerat medium. Efter många,många år (är 57 idag) blev jag "tvungen" att erkänna min mediala gåva och på olika vägar hamnade jag på en utbildning och på den vägen är det. Jag bor i Mariestad och har börjat med Mini-seanser och gruppmeditationer. Jag gör även privat sittningar och vägledning. Annica

Black-Swan
2013-11-06 19:49
#60

Hej! Jag är en tjej född 85 och håller på att utveckla min mediala förmåga. Blev skrämd för många år sedan så jag stängde av mig men intresset har ändå alltid varit där.. Är väldigt nyfiken av naturen så det var väl det som ledde mig hit. Och igår såg jag min första ande:-) Kram på er!

glorify
2013-11-12 13:03
#61

Hej!

Jag är en kvinna på 39 år som hamnade på den här sidan när jag sökte på "seriöst medium"! Tyckte det verkade intressant här så jag bestämde mig för att stanna kvar! 🙂 Jag skulle vara jätte tacksam för tips om nåt seriöst medium i sthlms trakterna. Ronny Rosenqvists namn har dykt upp…men han verkar liiiite dyr!

Ha en underbar dag!

Fjäril
2013-11-12 13:06
#62

Välkomna hit, MinaMalin, Black-Swan och glorify 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
[Evigheten]1
2013-11-12 22:12
#63

Hej😃

Kallar mig Evigheten som signum på det eviga livet jag upplevt.

Som liten hade jag ofta utanförkroppen upplevelser.

Var mest glad att slippa känslan av det obehagliga kroppsliga inträddet, vilket är det enda jag minns idag.

Jag tycker det är roligt att människor delar sina upplevelser med varandra.

Jag tycker det är tråkigt att det finns dom som tycker det är viktigare att

kalla dessa upplevelser för fantasier eller hallucinationer.

Med vänlig hälsning Evigheten❤️

Amandla
2013-11-12 22:14
#64

Välkommen hit Evigheten!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
kulanturbo
2013-12-08 17:02
#65

Hej! Jag är ny här. Började på norsk skogkatt sedan även övriga katt och fågel sidor. Djuren är mitt största intresse. Sedan såg jag denna sidan när mamma var mycket sjuk och vårdades i livets slut. Hon kunde veta saker som vi gjort utan att någon sagt det. Som att min bror varit vid piren med sin dotter när det var storm ute. Då sa hon till pappa säg till * att jag inte tycker om att han har * så nära piren. Just då hade de varit där och pappa visste inte det.

Amandla
2013-12-09 13:07
#66

Välkommen hit kulanturbo! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sabina]
2013-12-22 23:15
#67

Hej, jag är en kvinna på 44 år som känt av mina förmågor i hela mitt liv, liksom min mor, mina syskon och mina två barn. Vi alla har dock olika förmågor.

Jag är så glad att jag har hittat hit och kan läsa om likasinnade och öppna personer då det inte är något jag vanligtvis känner att jag inte kan göra IRL.

Amandla
2013-12-23 00:32
#68

Välkommen Sis13! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Bolibompah
2013-12-30 20:20
#69

Hej!
Jag är en kille på 18 år och känner ett verkligen enormt intresse för övernaturliga ting, Jag har även varit med om saker så underbara som jag aldrig kunnat föreställa mig. Likaså fruktansvärda saker!

Jag har under alla år blivit mer och mer intresserad av sådant här, och samlat mer och mer information och erfarenheter. Utvecklat mina sinnen och fått starkare kontakt med andra sidan och fascinerade varelser. 

Jag finner denna sidan väldigt intressant, och det ska bli ett nöje att dela allt jag kan och vet om övernaturliga saker med er.
Samt hoppas jag på att få ta del av era erfarenheter och upplevelser genom eran tid! <3

M.V.H Bolibompah :)

Annons:
HaraldochAlex
2014-01-09 00:30
#70

Hej! 

Jag heter Alexandra och är 15 år. Jag vet inte om jag egentligen är så ny, men man kan väl säga att jag varit ganska anonym på denna sida och bara läst trådar och fått svar på frågor jag undrat över inom den övernaturliga "världen". Denna sida har hjälpt mig massor utan att jag har behövt ställa frågor. 

Nu när jag känner att jag vet väldigt mycket mer kring detta ämne, så nu har jag bestämt mig för att sluta vara så anonym och faktiskt kliva fram som en medlem i övernaturligt.ifokus. 

Jag är då väldigt medial och ses som en "fyr" av jordbundna andar. Eftersom att jag tillsammans med min familj som också "lyser", så har jag varit med om ett och annat när det gäller andar och andra övernaturliga väsen. 

Bland annat så har vi haft en man som sugit ur våra energier här hemma vilket vi inte märkte förens ett halvår senare då vi blev sjuka, trötta, ledsna och helt deprimerade och fick kontakta medium för vi kände av en energi. Egentligen är detta en ganska rolig historia, men det tänker jag inte gå in på nu.

Jag har dessutom träffat på min döda syster när jag var 9 år. Detta är något jag är väldigt tacksam för idag.

Detta är bara två av många saker jag upplevt under mina 15 år i detta liv.

Tänkte inte gå in så mycket mer på det, men det är i alla fall en "kort" beskrivning om mig, då jag vill hjälpa andra och själv få hjälp av Er mer erfarna.

MVH Alexandra

Suee
2014-01-15 10:49
#71

Hej Jag är 48år, har 5 barn ,kille o häst 😊 afsi efter en stoke , svårt att skiva o prata ..men jag är nöjd med mitt liv❤️/sussi

Amandla
2014-01-15 13:25
#72

Välkomna hit Alexandra och Sussi! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
2014-01-15 20:36
#73

Välkomna hit, alla nya 🌺🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Tarjanne
2014-02-05 12:58
#74

Hejssan är ny här men jag har kollat intressanta artiklar men hittade ej nåt om singlar, typ jag skulle gärna vilja dejta med nån som pratar samma språk som jag . SKULLE VARA INTRESSANT ATT TRÄFFA BÅDE KVINNOR O MÄN. Det finns så mycket att prata om o man är nyfiken på allt finns det nån likasinnad Tack på förhand.

Amandla
2014-02-05 13:01
#75

#74 Välkommen hit. Jag kan inte låta bli att undra om du är intresserad av Övernaturligt som sajt? Den är ju inte menad som dejtingsajt precis…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
2014-02-05 20:50
#76

Välkommen hit, Tarjanne. Det är som sagt inte dejtingsajt men det finns många trevlig att utbyta erfarenheter med 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Issyss
2014-02-10 22:09
#77

Hej! Jag är ny här. Jag har varit med om en del märkliga händelser i mitt liv. Jag är väldigt intresserad av det övernaturliga men tycker samtidigt att det kan vara obehagligt då jag inte kan kontrollera det jag varit med om. Jag har på senare tid funderat på att träffa ett medium för att prata om det jag sett och för att få klarhet i vad det är som vill framföras till mig. Men jag tycker att det är svårt att veta vem som är seriös och "på riktigt".

Albertine
2014-02-21 09:55
#78

Hej! Jag har också varit med om märkliga saker, speciellt efter jag fyllde 13 år, då min pappa dog. Mediala vänner säger att jag har "stängt av" mig, jag såg mer förr…jag vill utveckla detta sinne igen och tycker att detta är väldigt intressant! Jag är ny sen igår, lade in inlägg…verkar vara lite svårt att få svar Ibland? Hoppas någon nappar, skulle vara roligt :) Mvh Albertine

Amandla
2014-02-21 13:07
#79

Välkommen hit Albertine! 🙂Antalet svar kan variera beroende på frågan, ibland är det frågor som ställts många gånger tidigare och då är det bra om man istället använder sökfunktionen så hittar man de trådarna. Ibland kan det vara att det inte är så många som har ett bra svar, då kan man få vänta lite. Om det handlar om frågor som snuddar vid avläsning så vet många av medlemmarna att de bara är tillåtna i Avläsningstråden och avstår från att svara i "lösa" trådar. Det finns säkert många orsaker.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Albertine
2014-02-21 13:29
#80

Ahaa tack så mycket då vet jag. Är glad över att jag hittade hit :-) Tack!

Denna kommentar har tagits bort.
Elin Apel
2014-03-10 10:48
#82

Hejsan svejsan, har precis blivit medlem.

Elin

Amandla
2014-03-10 11:55
#83

Välkommen Elin! Lägg din fråga i Borttappat-tråden istället (och läs gärna sajtens Skrivregler!), jag har redigerat ditt inlägg eftersom den frågan inte hör hemma i den här tråden.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Elin Apel
2014-03-13 12:21
#84

Tack för det! Sagt o gjort och ser ut att ha fått ett svar, men får upp att jag itne har rättigheter att se sidan. Finns det tips någonstans på hur ajg gör får att se svaret?

Amandla
2014-03-13 13:10
#85

Här är Borttappat-tråden, ditt inlägg är just nu det senaste så du har inte fått svar. Notisen om att du fått svar handlar om ditt andra inlägg som är borttaget (då det stred mot regeln att alla önskemål om hjälp att hitta borttappade saker/bortsprungna djur ska ligga i Borttappat-tråden).


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
MajaWin
2014-03-16 18:08
#86

Hej, har just blivit medlem här! Är en 16-årig tjej,anledningen att jag gått med är att jag har funderat lite på övernaturliga saker den senaste tiden, känns som att min döda mormor vill säga mig något. Hoppas få något sorts svar eller hjälp med det i det här forumet :)

Amandla
2014-03-16 18:39
#87

Välkommen MajaWin! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
2014-03-16 21:26
#88

Välkommen alla nya 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

[Svartkajan]
2014-03-17 22:42
#89

Hej hej! Nygammal på iFokus som kommer tillbaka. Jag bodde i ett hemsökt hus som liten. Mina föräldrar hade ett val, acceptera att märkliga saker hände eller ignorera det. Eftersom jag var så medveten om dörrar som gick upp och stängde sig lite hej och hå valde de att normalisera. Alltså fick spöket heta Hellström och han och jag blev bästa vänner. Hellström finns fortfarande kvar, min pappa brukar ringa och säga till när han har släppt in katten. (Det kräver att två dörrar öppnas åt olika håll, inget luftdrag i världen fixar det)

Nåväl.. från den utgångspunkten har jag väl bara blivit gladare, knäppare och nyfiknare. Här är jag nu för att dela er vardag, lyssna och komma med något klokt om det behövs.

Kram till alla

Fjäril
2014-03-17 22:44
#90

Välkommen tillbaka får man säga då.

Tur att du blivit gladare mer nyfiken 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Luna_Moonstar
2014-04-26 17:22
#91

iFokus är en jätteintressant sida! Jättekul att vara medlem här :)

Amandla
2014-04-26 17:38
#92

Välkommen Luna Moonstar! Hoppas du kommer att trivas här 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Åsa Wahlman
2014-04-28 09:10
#93

Hej där Åsa här Jag har alltid varit intresserad av olika saker Var på en fritidsgård som barn där jag fick uppleva en kall hand på axeln. Bor just nu i ett hus som min sambo och jag ej är ensamma i . de fanns här redan då han köpte huset . Jag har ej märkt av dem , men min hund kan jag se det på , sedan har vi en vän som känner av dem mer .. Ja som sagt bor i villa på landet , har hund, häst och snart katt på gårdern

Mvh

Åsa Wahlman

Ta hand om er där ute

Fjäril
2014-04-28 20:57
#94

Välkomna, Luna_Moonstar och Åsa 🌺🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Mymlis
2014-05-14 13:07
#95

Hej! Jag hittade in hit och tänkte finputsa min information, ladda upp en bild, skriva vilket kön jag har (!) osv.

Varför kan jag inte göra det???

Allt jag kan göra är att skriva allmän presentation 😡

Kan nån förklara hur jag gör???

  • - - What goes around comes around
Amandla
2014-05-14 15:29
#96

#95 Klicka på "Inställningar" högst uppe till höger, då kommer det upp olika alternativ i vänsterkanten.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
skullcandy
2014-05-18 23:28
#97

Hej, jag heter Sofia och jag är 23år. Jag har kikat in här som anonym några gånger då jag undrat över något och bestämde mig för att bli medlem. Jag är väldigt öppen medialt och känner mig ofta lite udda i min bekantskapskrets. Skulle gärna utbyta tankar och upplevelser som har att göra med det paranormala / mediala!

Annons:
Fjäril
2014-05-19 20:22
#98

Välkomna hit, Mymlis och Sofia 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

Dixxxie
2014-06-11 18:12
#99

Hej! 
Känns otroligt välkomnande på denna sidan, tackar så mycket för det. Jag är en tjej på 29 år. Jag har sedan barnsben alltid haft ett intresse för det övernaturliga. Jag anser mig inte ha några förmågor själv, men ändå någon slags tillhörighet, något som drar i mig.

Ska bli kul att läsa, lära och diskutera.

Fjäril
2014-06-11 21:06
#100

Välkommen hit, Dixxxie 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

mandiie1999
2014-08-09 23:49
#101

Hejhej..

Jag är ny här på iFokus. Jag är 15 år, och man kan väl säga att jag är synsk. Ju äldre jag blir ju mer kan jag känna av. Jag hoppas på att kunna lära mig tyda vad dom på andra försöker säga. De drass lätt till mig, och antagligen för jag är så öppen.  Men hoppas på att få lära mig en del här.  😃

Amandla
2014-08-10 12:51
#102

Välkommen hit mandiie!🙂 Kolla särskilt i kategorierna andlighet och medialitet är mitt tips till dig. Det finns mängder med bra och intressanta trådar.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
2014-08-10 13:15
#103

Välkommen hit 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

Eminza
2014-08-10 21:51
#104

Hej! Jag blev medlem för några år sedan, men sen försvann jag här ifrån under ett par år. Men för ca en vecka hittade jag tillbaka hit. Så kände att det kunde vara läge att presentera sig på nytt. (Är ju så gott som ny medlem). Jag är en tjej som alltid haft intresse för det övernaturliga samt att jag är lite öppen. Sönt att det finns en grupp där man kan få prata av sig och hjälpa varandra.

Annons:
Aine
2014-08-11 21:40
#105

Hej Linda heter jag men går under namnet Aine . Är 39 år och har gått på en del minor i livet så lite ärrad är jag. Utbildar mig till medium och har hamnat i en svacka men någon vägledde mig hit och det är jag glad för. Tack för att ni har startat alla bra trådar. Jag har roat mig med att läsa massor men har bara hunnit med lite. Känns skönt att kunna ventilera frågor som man har osv. Tack.

[Krosse]
2014-08-30 16:51
#106

Jag upptäckte detta forum och sida bara för några dagar sedan. Jag har en fungering och undrar om någon skulle kunna hjälpa mig.

Under den senaste två månaderna har jag haft fullt upp i mitt liv med många bollar i luften, och för någon dag sedan var den första gången jag var helt själv i huset på ett bra tag (bor med föräldrarna). Jag gör mina vanliga kvällsrutiner, men då jag är påväg mot sängen (går genom hallen) så får jag en våg med intensiva och pulserande rysningar från topp till tå. Det är som att varje hårstrå på kroppen reser dig, och min frekvens stadigt höjs. Jag försöker tänka på annat, och lägger mig i sängen, men då börjar rysningarna med ännu högre frekvens och jag får känslan av att någon är i rummet. just bredvid. Jag blir nästan rädd, för det är SÅ intensivt. Jag undrar verkligen vem som var närvarande? En nära släkting, skyddsängel, guide? Vem var det egentligen??Detta har hänt mig en gång innan och då var jag också påväg mot sängen. Samma intensivitet, frekvens höjning, pulserande rysningar och på samma ställe.

Sedan på dagarna kan jag ibland känna rysningar, men då BARA på en vis del av kroppet, oftast på högra benet eller på någon del av huvudet/kinden. Är detta ett sätt för någon att kommunicera med mig?  Är det någon som kan "läsa av mig"?

Fjäril
2014-08-30 23:19
#107

Välkomna hit, Eminza, Aine och Krosse! 🌺

#106, starta gärna en egen tråd med dina tankar och funderingar för att fler ska få chansen att läsa.

Sajtvärd på Övernaturligt

schnecke
2014-10-02 23:56
#108

Hej! Kände att det är väl dags för mig att presentera mig. 
Jag har varit här på iFokus i många år men kom just till Övernaturligt för någon vecka sedan. 

Jag är en tjej på 18 år från Jämtland. Älskar djur, mode, smink och såklart det övernaturliga. 

Detta forum är så imponerande, som många tidigare har sagt. Finns så många häftiga saker som folk har varit med om! Jag själv har varit med om en del saker. Första gången jag var med om något "andligt" var 2008-2009, jag var 12-13 år då. Jag har även fått vissa saker bekräftat att jag kan osv. T ex healing och få kontakt med andra sidan. 
Att jag kunde healing fick jag reda på i våras i år och har enligt mig utvecklats väldigt mycket. :)

Ja det var lite om mig. :) hoppas ni mår bra!

FruCC
2014-11-03 14:35
#109

Hej! 
En småländska på 40+ som egentligen med stigande förvåning insett att jag har vissa mediala gåvor. Började misstänka detta när jag bodde i ett hus som jag inta bara delade med min dåvarande sambo utan även med en äldre man. Inte så att jag pratade med honom men jag kunde för mitt inre beskriva hur han såg ut ganska detaljerat. 
Trodde att detta var en engångsföreteelse tills jag fick jobb på ett äldreboende. Hände mycket konstigt på den avdelningen som särskilt vi nattpersonal fick uppleva. En lugn kväll ställde jag mig vid köksdelen, ett av ställena där man kände närvaron av något starkt. Slappnade av, blundade och fick se en liten tant som nyfiket tittade på mig. Blev störd och kunde inte fortsätta men började förstå att jag kanske har en viss gåva ändå.
När jag väl accepterat detta har jag flera gånger kunnat läsa av en del människor jag möter, både på gott och ont. men jag är fortfarandeeväldigt kritisk till vad jag upplever och tänker inte ta allt för givet som något övernaturligt.

Fjäril
2014-11-03 19:30
#110

Välkomna hit, schnecke och FruCC 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

loppanlilla
2014-11-29 01:29
#111

Hallå allihopa! 
En ny filur i hopp om att få insikt på vad är det jag besitter..
Jag känner mig annorlunda, mycket äldre än de i min ålder.. (är 19 år gammal, för er som undrar) och jag har många gånger suttit hos psykologen i hopp om att de hittar något som är fel på mig, men de tycks inte hitta någonting, och säger bara att jag inbildar mig.

Men SJÄLVKLART vet jag att så inte är fallet!
Jag själv kan säga att jag besitter någonting, om det är gåvor eller någonting annat vet jag inte. Men jag har sedan barnsben haft en stark magkänsla, och haft lätt att se genom folk, och min humör tycks smitta av sig extremt lätt på andra..

Ifall någon känner sig manad, så får h*n gärna skicka iväg ett meddelande till mig, då jag bara vill utveckla min andlighet, då jag känner på mig att det finns så mycket vi inte vet, om vi inte upptäcker det.. 
Ack, allt går inte ens att förklaras med ord..
Oj vad långt det blev, nåja kul ifall någon orkar läsa allt och ger respons :)

Annons:
MichaelaVeritas
2015-01-09 02:19
#112

Hej hej!

En ny sökare här som fortfarande känner sig lite osäker på att vara annat än osynlig! :)

Kärlek till er alla!

Kärlek och ljus.

/MIchaelaVeritas

Amandla
2015-01-09 09:01
#113

Välkommen hit MichaelaVeritas 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
2015-01-09 21:48
#114

Välkommen, loppanlilla och MichaelaVeritas 🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

Kaizy
2015-01-09 22:08
#115

Jag får väl också presentera mig.

 Jag heter Jenny och är ett maj barn född -96 och jag har varit med om en del märkliga saker, som liten kunde jag drömma mycket i sömnen och minnas vad som hade hänt i drömmen dagen efter och det var alltid med en eller flera person som jag känner väl. 

Nu på senare tid så har det hänt en hel det märkliga saker, väldigt märkliga, det konstiga är att det har inte bara varit jag som är inblanda i det men det är bara jag som minns det, ingen annan som varit med minns vad som har hänt. Jag har blivit mer öppen och typ (jag vet inte) jag känner på mig när någon mår dåligt, att det är något har hänt den personen något.  när jag lägger handen på personer och fokuserar på personen energier så får jag dom energierna med.  Men jag är oerfaren och har ingen lärare som kan hjälpa mig så jag kan använda mina förmågor på rätt sätt.

jag har alltid varit intresserad av det övernaturliga ända sedan jag jag började läsa som liten ( ca 7-8 år) så har den bara varit bökar med magi som jag har dragit mig till.

Evelina!
2015-01-13 17:22
#116

Evelina heter jag och är i skrivande stund 25 år gammal. Jag kom hit till ÖN för kanske ett halvår sedan, tittade runt lite, men blev medlem först idag. Jag arbetar på att bli mer medial och lägger tarotkort för mig själv och andra ibland för att dels lära mig mer om korten, men även för att öva upp min intuition. Är otroligt intresserad av det mediala, healing och andlighet och den största önskan jag har just nu är att gå en kurs till att bli medium. Till vardags är jag för närvarande sjukskriven från mitt arbete som sjuksköterska, något jag tycker är hemskt tråkigt, men samtidigt - kan man inte uträtta sitt jobb på ett tillfredsställande vis ska man inte vara där.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

jodoms
2015-01-19 16:52
#117

Hej! Jag blev medlem för mitt nyfikna och förhoppningsvis öppna sinnes skull samt för att jag startat processen komma i kontakt med mig själv och mina vägledare. Jag sett detta som ett utmärkt forum att dela mina tankar på och få större kunskap. :-)

Sajtvärd på Astralresor iFokus

weseme
2015-02-26 12:00
#118

Hej,

Jag har alltid känt att det funnits "något' som har gett mig vägledning och ro på ett vis som jag inte kan förklara. Min intution stämmer oftast med hur saker och ting. Nu står jag själv i ett vägskäl och vet inte vilken väg jag ska ta och upptäckte då denna sida :)

Annons:
Bbellisen
2015-03-17 14:24
#119

Jag är en 15 årig tjej som gärna vill lära mig mer om detta. Vet inte mer va jag ska skriva 😂🔫

Fjäril
2015-03-18 19:05
#120

Välkommen - till alla nya medlemmar :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Denna kommentar har tagits bort.
Aleya
2015-03-31 21:14
#122

#121 detta är inte en tråd för support. Kolla på sidan support iFokus istället.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

CalippoTwisterTulo
2015-04-11 10:47
#123

Hej! Jag heter Tilia och har alltid fascinerats av det övernaturliga. Jag har tagit kontakt med min skyddsängel en gång, jag såg den inte, men kände närvaron! Jag älskar verkligen djur, att vara med mina vänner och familj, att vara i naturen och att sjunga. 😊

Amandla
2015-04-11 12:53
#124

Välkommen hit Tilia! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
tofflanJR
2015-04-24 09:12
#125

Hej.

Jag heter Ann-sofie och har så länge jag kan minnas haft erfarenheter inom det andliga. Funderar på att utveckla förmågan. Tack för att jag fått komma in i värmen!

Annons:
Amandla
2015-04-24 13:06
#126

Välkommen Ann-Sofie! 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Sofianikita
2015-05-06 13:52
#127

Hej alla! Jag har alltid varit intresserad av det övernaturliga. Och upplevt mycket som ingen kan förklara. Nu har även saker börjat hända kring min son på 1,5 år och jag vill ha människor som inte tror att jag är kocko att bolla tankar med :)

petronellapan
2015-06-30 19:06
#128

Hej,

Är inte ny på sajten men surfat ganska anonymt några år., utan att ha gjort stora avtryck  på iFokus. Är medial, men just nu behöver det jordliga ta mer palts i min utveckling. Har haft förmånen att växa tillsammans med ett medium som gav mig kraft att börja ett nytt kapitel i livet. Alltid intressant att läsa andras upplevelser och tillväxt :)

May the force be with you :)

kristallbarn1
2015-09-22 09:04
#129

Hej! 

Jag hittade den här sidan av en slump, jättebra för mig som är under raketfartsutveckling! Blir spännande att läsa om andras erfarenheter och förstå att jag inte är den enda i världen :) Kram på er alla!

Amandla
2015-09-22 14:25
#130

Välkommen kristallbarn1! Här finns mängder och åter mängder med intressanta artiklar och precis hur många trådar som helst 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
AlmasMåne
2015-10-16 21:22
#131

Hejsan! Jag har äntligen blivit medlem på iFokus efter att under flera år hamnat i just detta forum efter googlingar om det övernaturliga. Jag har alltid trott och varit öppen för det andliga och abstrakta, utan att egentligen ha någon speciell förmåga själv. Jag är 20 år och går just nu igenom väldigt tunga psykiska problem, men hoppas att detta forum kan ge mig stöd och insikt i mitt spirituella jag. :) Kram och kul att vara här!

[NeferNefer]
2015-10-16 23:42
#132

Välkommen, AlmasMåne! Hoppas du kommer att trivas här och finna många nya, kloka vänner 🌺👍

Annons:
[alladjurärvälkomna]
2016-12-03 11:10
#133

Hej! Jag är ny medlem här på ÖN och tänkte presentera mig. Anna heter jag är 3år och bor tillsammans med min man och våra 5 barn i Skåne. Vi har även 3 änglabarn. Jag har alltid intresserat mig för det ÖN då jag alltid varit öppen. Mina barn är med öppna medan min man är osäker.

Amandla
2016-12-03 12:36
#134

#133 Välkommen hit!🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
2016-12-03 16:02
#135

#133 Välkommen 🌺🙂

Smulis54
2017-02-21 22:05
#136

Hej, jag är ny här för dagen . mitt namn är Marie  är snart 54 år,  är mormor  bor  här i Göteborg .Har alltid varit öppen men  stängde ner lite i några år med  mediala  men börjar nu igen och öppna mig igen .väntar bara på mina Änglar kort 😇 känns  rätt att inskaffa nya efter  alla dessa år 🙂Vill passa på att tacka för medlemskapet  ,längre fram kommer jag nog starta diskussionsforum 😃Med vänlig hälsning/ Marie

Marie S ..

love-child
2017-02-22 22:30
#137

Hej alla.

Är ny här och hittade hit lite av en slump. 

Är inte så jätte medial men skulle vilja öppna upp mig. Kan känna av att större oftast tragiska saker ska hända och då väldigt intensivt. 4 dagar innan jag hittade min älskade mamma  död så stod jag i hennes kök och fick en så intensiv känsla av att något hemskt skulle inträffa och snart. Sa detta till min syster då vi stod där och ibland får jag sån ångest för att jag sa det. Känns som att det va därför det hände. Vet ju att det inte är så men känslan finns kvar. Därför vågar jag numera aldrig säga högt om jag får någon känsla av att något ska hända. (oj va rörigt det blev) Dock att det va min mamma som skulle gå bort trodde jag aldrig och det kom som en chock.

 Bor på "landet" med min gubbe och 5 underbara barn. Är nyss fyllda 40.

Nu fick ni veta lite om mig,

Ta vara på er  Mvh Lilja

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Amandla
2017-02-22 23:08
#138

Välkomna hit  Smulis-54 och love-child! 🌺


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
2017-02-23 07:58
#139

Välkomna 🌺🌺🙂

Annons:
akalle
2017-02-24 12:42
#140

Också ny,  går just nu en utvecklingscirkel på Akademin. Har alltid varit intresserad av det mediala och vill veta och kunna mer

Amandla
2017-02-24 12:45
#141

Välkommen akalle! 🌺


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
2017-02-24 15:08
#142

Välkommen, akalle 🌺

Freijah
2017-03-11 11:10
#143

Hej!

Ny här, är helt övertygad om att det finns mer här i världen än vad mänskligheten i det stora hela är villig att se/förstå.

Känner rätt stor hopplöshet inför hur det ser ut i världen idag och jag längtar efter att fler människor ska börja vakna, hitta tillbaka.

Tänker att jag här kan få lite mer förståelse för den jag är då jag möts av väldigt mycket motstånd i dag i samhället och känner mig väldigt ensam och missförstådd.

Otroligt trött på detta egoistiska, elitistiska samhälle vi lever i idag..

Längtar tillbaka till mina rötter, till naturen .

Ljus och kärlek till er <3

Amandla
2017-03-11 11:35
#144

Välkommen Freijah! 🌺


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
2017-03-11 16:00
#145

Välkommen hit, Freijah! 🌺

Solrosan
2017-03-27 19:00
#146

Hej på er, 

Linda här och är ny. 
Är 35 år men känner mig som 23 typ. 

Har alltid varit intresserad av sånt här men känner mig redo nu att ta tag i det hela och lära mig mer! 

kram på er!

Annons:
[NeferNefer]
2017-03-27 19:07
#147

Välkommen 🌺🙂

Draken
2017-05-20 20:19
#148

45 år. 9 barnsmor och gift. har alltid känt en dragning till det övernaturliga, jag vet att det finns saker som man inte riktigt kan förklara rent logiskt eller vetenskapligt. Jag har själv upplevt vissa saker, så har också några av mina barn.

Tror jag kommer trivas bra här :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

[NeferNefer]
2017-05-21 05:22
#149

Välkommen, Rovfisk 👍

Draken
2017-05-21 13:23
#150

Tack :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

julitajohan
2017-06-18 12:17
#151

Hejsan, jag är en man i 50-årsåldern. Har väl som de flesta en låda full av "livets mysterier" som har hänt mig. Försöker nu bearbeta dessa och hamnade här.

Önskar att alla som söker andlighet inte ger upp, man växer som människa!

[NeferNefer]
2017-06-18 13:20
#152

Välkommen, julitajohan! 🌺

rossy
2017-07-08 15:47
#153

Hej

Jag är en man 55+ som har varit med om flera  "annorlunda" upplevelser sedan jag var liten utan att ha någon att prata med eller rådfråga. Det har varit speciella drömmar, varsel och lite annat. Jag har varit skeptisk och förträngt mycket men är nu mer öppen och nyfiken. Hoppas att hitta likasinnade och kanske förklaringar och svar här.

Annons:
[NeferNefer]
2017-07-08 16:22
#154

Välkommen hit, rossy 🌺Hoppas du ska trivas!

rossy
2017-07-08 18:12
#155

Tack

[Penemue]
2017-07-09 14:40
#156

Hej,

jag är ny men har inte presenterat mig än :) 

Jag är konstnär och skribent som dessutom ägnar mig åt praktisk häxkonst och research kring magi. Kolla gärna in min hemsida om ni gillar häxkonst, och följ bloggen om ni vill få uppdateringar :)

http://www.cyprianus.se

I den här gruppen hoppas jag ta del av intressanta tankar kring övernaturligt :)

Amandla
2017-07-09 14:51
#157

Välkomna rossy och Nancyphants!👋


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[NeferNefer]
2017-07-09 19:58
#158

Välkommen Nancyphant 🌺

[Penemue]
2017-07-09 23:55
#159

Tack ska ni ha för era vänliga ord :)

rossy
2017-07-10 20:10
#160

Tack Amandla

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: