Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt Undersökningar
Medium

Medium i Umeå

2013-04-01 14:12 #0 av: ELW

Hej! Har någon tips på ett bra medium i Umeå? Jag vill träffa personen, alltså inte ta det över telefon. Jag vill ha hjälp med ett person som följer mig och vars närvaro jag känner av nästan hela tiden.

Anmäl
2013-04-02 10:11 #1 av: daga

Du människa i Umeå, medium Bibbi Lundgren. Lycka till.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.