Annons:
Etikettövrigt
Läst 1410 ggr
Anaid
5/4/12, 8:30 AM

Vfs Trollsländan, Mervyn J. Hur ser det ut idag?

Jag surfade med min telefon och plötsligt på google kommer det upp en tråd härifrån http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4d713eeab9cb462239055d04-mervyn-johnson trots att jag inte ens skrivit in nånting i sökfältet. Jag läste tråden och konstaterade att jag sett "Vfs Trollsländan" här inne flera ggr utan att veta vilken bakgrund och koppling till Mervyn Johnson dom har. Eller har haft? Är det nån som skulle vilja berätta för mej om Vfs Trollsländan ännu när denne dömda pedofil vid sin barm eller var finns han i dagsläget?

Jag tror inte på sammanträffanden och undrar över varför google tar fram en 2 år gammal tråd åt mej trots att jag inte ens skrivit nåt i sökrutan.

"Rädslan klänger fast vid och håller kvar allt vi har, kärleken ger bort allt vi har."
ur Samtal med Gud

Annons:
Fjäril
5/4/12, 9:20 AM
#1

Har du gått i funderingar kring ämnet på något sätt? Ja det är den enda kopplingen jag kan se - att någon ville väcka dig?

Sajtvärd på Övernaturligt

Anaid
5/4/12, 9:32 AM
#2

Tack för det svaret Fjäril! Nu ser jag tydligt att jag fick svaret på en fråga jag ställde mest för mej själv igår innan jag somnade, frågan kom med lite i farten halvt omedvetet efter att jag bett min guide om hjälp med nåt annat. 
Jag har inte gått och funderat på ämnet, därför kom det som en överraskning när det här hände.

Men min nyfikenhet har ju väckts angående Mervyn Johnson och föreningen Trollsländan, är han kvar där? Var finns han idag och håller han ännu på med healing?

"Rädslan klänger fast vid och håller kvar allt vi har, kärleken ger bort allt vi har."
ur Samtal med Gud

Fjäril
5/4/12, 9:37 AM
#3

Ja, det är fantastiskt hur vi vägleds och du blev det verkligen genom att du råkade hamna i den tråden.

Jag har ingen aning om hur det ligger till med den saken. Fråga någon av dem som har skrivit i tråden du länkade till, de vet kanske mer.

Sajtvärd på Övernaturligt

Anaid
5/4/12, 9:53 AM
#4

Tack! Det gjorde jag nyss Glad

"Rädslan klänger fast vid och håller kvar allt vi har, kärleken ger bort allt vi har."
ur Samtal med Gud

Upp till toppen
Annons: