Annons:
Etiketterseansupplevelserfrågor
Läst 2650 ggr
skotty
2011-11-21 11:14

Farfar

Min farfar dog när pappa var barn, så jag fick aldrig chansen att träffa honom. Jag har ofta undrat, redan som barn, hur saker och ting hade vatit om han hade levt. På min födelsedag har jag önskat att få prata med honom, när jag blåste ut ljusen. Jag vill så gärna veta mer om honom, hur han var som person osv. Han blev bara 33 år, och utav de 7åren i pappas liv som han levde spenderade han 5år i fängelse, så pappa vet egentligen inte så mycket om farfar, han heller. Om jag hade haft en bra relation med min farmor hade jag frågat henne, men det är inte möjligt.

Jag har fått kontakt med min mormor och min vän genom medium. Tror ni att det finns en chans att jag kan få kontakt med honom? Jag har bara varit på storseanser och haft en mindre seans då vi varit runt 10 personer. Men i vinter nångång ska jag ha en privat sittning. Finns det nån chans att min farfar skulle dyka upp? Även om vi aldrig träffades och om pappa bara var ett barn när han dog?

Vill så gärna få kontakt med honom.. ^^

Annons:
skotty
2011-11-22 21:04
#1

Puff :)

[Älskamig]
2012-07-18 12:18
#2

Åh, känner igen mig i samma sak. Har en gammelfarmor (blir det va? min morfars mamma ska det i alla fall vara!) som dog när min morfar var 4 år.. :/

Naiz
2012-09-16 13:33
#3

Självklart finns det möjlighet att han kommer och pratar med dej, men det är inget man kan bestämma själv. Fråga efter honom när du sitter där, det hade jag gjort :)

lenjon1
2012-09-16 18:39
#4

Håller med #3. Be innan du går till din seans att du gärna vill möta farfar, men några garantier finns ju inte.

Lycka till

lena

ALPHIRA
2012-09-16 22:07
#5

Hej skotty!

Jag har varit med både på storseanser och privatsittningar. Ofta önskar man ju att en speciell kär människa skulle dyka upp.

Men det blir som det blir. Det är inte vi som bestämmer.

Men ge inte upp, det kanske nappar någon gång!

kustland
2017-01-26 20:51
#6

har en fråga till er som varit på seans med medium , har ni fått tröst

i sorgen efter en älskad som gått bort ? om det var orsaken att ni träffade ett medium vill säga

Annons:
Upp till toppen
Annons: