Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 1348 ggr
[postmortum91]
2011-06-18 14:27

Vill bli läst

Hej, kan/vill någon göra en avläsning/seans på mig?

Annons:
Choklad
2011-06-18 18:28
#1

Jag ser inte dina ögon så bra..men utifrån det lilla fotot på din Avatar så kan jag se en katt, en svart katt och t.om en katt till nu..den är svartvit.

Du känns lite hur ska jag uttrycka det..som att du är stimmig men absolut inte nervös, bara väldigt mycket glad och social. Men du är självständig och vill helst klara dig själv utan att någon håller på och klänger sig på dig.

Jag ser en blå fågel på ditt huvud, en liten söt…

Du pratar och skrattar mycket är lekfull och du har ofta dina händer i gång och pillar på saker, ser dig ha en tårta bredvid dig och det känns som ett kalas är på gång hos dig där på fotot. Är du kanske på väg till ett kalas?

Du kan vara lite lurig ibland…kanske inte alltid är helt sanningsenlig om saker och ting?

En guldring dyker upp då jag funderar över dig..en guldrig kan tyda på evig kärlek.

Jag känner av en dam här..mormor eller annan person på din mors sida..hon arbetade som piga eller serveringspersonal ..detta är en bit bak i tiden.

kort svart lockigt hår och lagom byggd, inte smal inte tjock

får fram att hon kan ha varit 1,72 lång

bar ganska grova svarta skor, bred klack,men ändå finskor

hon visar mig virkade vita spetsar..namnet slutar på "hild"..kan inte höra tydligt vad hon heter..gunhild, eller något liknande

Nu ser jag en gammal brun doktorsväska kanske det är en ny "ande" som vill säga dig något?

denna man borde ha varit doktor, svart "slickat" hår har han och runda glasögon, mustasch, han var rakryggad och hade en brun kavaj och bruna byxor (osäker på byxorna)

men han var tyst av sig och arbetsam målmedveten

dessa två verkade vara gifta, därav guldringen

de verklar finnas på ett gammalt foto någonstans i din släkt?

1800talet

jag kan gå längre men stoppar här..

eftersom detta inte var andekontakt så finns det inget budskap.

Hoppas att något stämde ;)

(  nu kommer det fram att dessa två beskyddar dig ) Glad

Tack för att jag fick öva

U R us

[postmortum91]
2011-06-18 19:44
#2

Hej, tack först och främst att du tog dig tiden :)
jag har haft en blå undulat en gång när jag var liten, pontus hette han.
katten/katterna kan jag inte dra någon paralell till eftersom jag aldrig haft katter, men du är inte den första som nämner om en katt.

Personligheten stämmer väldigt bra, jag har även alltid varit en person som måste pilla på saker och ting hela tiden.

Personerna på min mammas sida har jag väldigt väldigt svårt med eftersom jag vet inte någonting om min biologiska mammas sida, men min psykologiska mamma hade en mamma som hette Gunhild men jag har ingen aning om vad hon jobbade med eller någonting, hann aldrig träffa henne. Pratade med pappa om det här och han sa att även min farmor hette Gunhild i andra namn och jobbade som servitris. säker på att det är på mammas sida?

om det är från pappas sida så har jag ett foto på när pappa och farfar står och äter glass, på bilden har farfar svart slickat hår med runda glasögon och mustach om jag inte minns fel, pappa har sagt att han var arbetssam. men jag vet inget om en doktor i min släkt.

det kan ju vara på min biologiska mammas sida men tyvärr vet jag inte om det ställer eller ej eftersom jag inte vet någonting alls om dem.
tack iallafall för att du tog din tid, jag är evigt tacksam :)

Choklad
2011-06-18 19:55
#3

tack för feedbackGlad

jag har säkert missuppfattat då, eftersom det stämmer mer med din pappas släkt.

Roligt att så pass mycket stämde ändå…klappa katterna och undulaten från mig, han sitter i ditt hår så du vet ;) katterna finns hos dig som sällskap, vet inte varför, de bara finns där och tycker om dig.

U R us

[postmortum91]
2011-06-18 19:57
#4

Hehe vad roligt, jo jag ska klappa pontus från dig :)
trevligt att katter tycker om mig, jag gillar katter och har längt velat skaffa mig en katt, det kommer jag också göra inom en snar framtid :)

Haha katterna kanske är hon mig för att jag har tre råttor.hahaha
nej jag skoja bara:P

JonasDuregard
2011-06-19 00:35
#5

#0 Du är född i stjärntecknet oxen?

[postmortum91]
2011-06-19 01:05
#6

#5 ja det är jag, vill du också läsa av mig ? :)

Annons:
JonasDuregard
2011-06-19 01:39
#7

#6 Jag har inga övernaturliga förmågor, men jag kan försöka ändå. Sant eller falskt:

* Du har någon gång svurit ett nykterhetslöfte.

* Du bor i ett hus nära en älv eller flod.

[postmortum91]
2011-06-19 01:53
#8

#7 jo om du inte har googlat mig så verkar du ha lite övernaturliga förmågor iallafall eftersom båda stämmer. Jag var medlem i ungdomens nykterhets förbund, satt i styrelsen. och jag bor på en ö nedanför karlstad där klarälven rinner bara några hundra meter från mitt hud och vänern runt omkring ön

[postmortum91]
2011-06-19 01:56
#9

försök mer :)

JonasDuregard
2011-06-19 11:33
#10

#8 "jo om du inte har googlat mig så…"

Du genomskådade mig :)

Men hot-reading (som man brukar kalla det när ett "medium" på förhand tar reda på information om sin klient) kan också vara en förmåga, det var inte helt enkelt att ta reda vem du är!

[postmortum91]
2011-06-19 13:13
#11

#10 Hehe okej, kul att jag genomskådade dig. Det finns folk som tror på för innerligt på vissa saker så de kan bli lurade. Jag är ändå skeptisk, det krävs mycket innan jag faktiskt tror på att någon kan/har läst av mig:)

Men tack ändå att du gjorde en "hot-reading" :P

JonasDuregard
2011-06-19 15:38
#12

#11 Kul att du inte tog illa upp :)

Till mitt försvar vill jag påpeka att jag faktiskt berättade för dig att jag saknar övernaturliga krafter innan jag "läste av" dig. Om jag hade haft ett rymligare samvete tror jag att jag hade jag kunnat lura dig (men det får vi aldrig veta nu).

Upp till toppen
Annons: