Annons:
Etikettövrigt
Läst 500 ggr
Zedd75
2008-03-07 14:28

TANKEÖVERFÖRING

Hej någon som kan det där med tankeöverföring och hur man gör ???

Annons:
Eija
2008-03-07 15:27
#1

Hej! detta har jag exprimenterat med lite grann för några år sen, och då gjorde jag på det viset, att jag blundade och koncentrerade enbart på den personen, man fick liksom inte störas av några andra tankar runt, mest blev det ordet "KOM" som jag upprepade om o om igen….jag brukar ta i så att jag fick faktiskt ont i huvudet, men det fungerade på vissa, inte alla…kan ju vara så att dom det inte fungerade på, var avstängda på något vis….

Bäst gick det på min dotter. Jag kunde t o m locka på min hund som jag hade då, via tankeöverföringen…..hon låg o sov, jag satte mig i fotöljen en bit ifrån, och började locka på henne via tanken….rätt som det var, tvärvaknade hon och kom fram till mig….jag har provat lite halvhjärtat någon gång nu men det har inte fungerat.

Så gjorde jag men det finns säkert flera sätt

Zedd75
2008-03-07 22:26
#2

Tack för dit svar. det är ett område jag fösker utforska utan resutat en

MVH Zedd75

Helleh
2008-03-09 11:46
#3

Jag har bara erfarenhet av omedveten tankeöverföring, men jag tror att just den är rätt vanlig.

Jag & ett ex hade så mellan oss,men det var mest jag som kunde tänka på något, som han sen sa eller gjorde. Det var sällan tvärtom, men vi hade väldigt roligt åt det där :)

 Mest var det så i början, men iom att vi hade våra egna problem,som krockade med varandras till slut, så försvann det nästan helt.

JAg kunde tex tänka att det skulle vara skönt med en fotmassage, men struntade i att fråga. Då kunde han fråga om vi skulle massera varandras fötter eller helt enkelt ta min fot & börja massera.

Upp till toppen
Annons: