Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 567 ggr
Zedd75
2008-04-03 13:27

Jag har en fråga om budskap från andevärden ???

 Som jag säger i min prestation så har jag varit medjal sedan jag var 8 år vad jag kan minas. Läst mycket om andevärden och andar. Det fisn en sak som har förbrylat mig i alla år som jag inte förstår. Min morfar är min guid det vet jag med säkerhet.

Men sedan jag var ca 11 år så har jag haft en dröm där han skriver på ett papper papret är påskrevet 66-04-27 morfar dog på hösten där sedan. Han ber mig att hitta pappret och att det är viktit. den dröm och känsla som det är i lband har kommit med jämna mellarum genom alla år i bland mer eller midre. När jag försöker fråga vad jag ska hitta pappret så ler han bara och säger den som söker skola fina.

HJälp jag börjar få gåra hår på han. Hur tolkar jag det och hur ska jag forsäta mitt sökande ?

MVH Zedd75

Annons:
Jane-Lyzell
2008-04-03 14:01
#1

Tror han menar ditt inre värdepapper - dej själv och dina gåvor därför ber han dig söka med ett leénde på läpparna!(lära dig mer)

Engelbrekt - har namnsdag på den dagen om det säger dig något - kan vara en ledtråd!Ifall det skulle betyda ett verkligt dokument!

Vänligen JaneSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Zedd75
2008-04-03 15:42
#2

#1 tack för tipset. men tro det där pappert är något vikti får bar en känsla av det.

Någon som har någon anna teiori ??

MVH Zedd75

[Hellas]
2008-04-03 16:45
#3

#1 Jag håller med Jane helt och hållet och du Zedd…..
Vad kan egentligen vara viktigare än ditt inre värde…din skrivna livsväg :-)?

Du frågar ju dessutom vad han menar och du får då ett leende svar "Den som söker……."
Jag tolkar det som att du själv kommer att hitta detta i sinom tid när du är mogen och redo.

Upp till toppen
Annons: