Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 909 ggr
Zedd75
2008-03-14 18:44

ANDLIGA BAND ?

 Hej tro ni att vissa människor kan ha någa andligt band mellan varndra.

tex som själs syskon eller något ?

MVH Zedd75

Annons:
Aracco
2008-03-14 19:50
#1

Abslout tror att alla har sådana band till några. jag tror att vi innan vi föds gör upp en plan för vad vi ska lära oss i detta liv och att vi väljer de själar vi kommer att möta, lära av och lära. När vi möter dessa personer känner vi ofta en känsla av samhörighet att vi redan känner varandra. Jag har en oerhört stark tro och jag vet i mitt hjärta att denna jord inte är vårt verkliga hem, utan mer fungerar som en skola i vilken vi lär oss och upplever. För vad har vi lärt oss när allt bara flyter på och går bra.. inte så mycket, utan det är när vi upplever motgångar, sorger och annat som vi verkligen lär oss något. När vi möter själar vi bestämt innan att vi ska möta finns ett igenkännande.

Jag vet inte om du har läst Sylvia Brownes böcker, men när jag läste dem och fick bekräftelse på att det jag upplevt inte berodde på att jag var knäpp, öppnades en helt ny värld för mig. i en av böckerna har en kvinna målat bilder av "hemma" och jag kände igen varje bild och kände jag har inte drömt, detta finns verkligen…. En underbar känsla.  

Hoppas att du fått lite att gå på! Vad tror du själv om detta??

Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com

melia
2008-03-14 20:00
#2

det tror jag  Skrattande jag tror man har en "släkt" eller vänskapskrets på andra sidan som man dras till även när man kommer till jordelivet Glad

Bybo
2008-03-14 20:01
#3

Jag tror det också….

[Hellas]
2008-03-14 20:18
#4

Absolut, det råder ingen tvekan om det

Jane-Lyzell
2008-03-14 20:57
#5

Självklart

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Zedd75
2008-03-15 04:55
#6

 Tack för svaren. Men om man nu har funnit en man vet man har andligaband med hur sägar mänd det till den personen ????

MVH Zedd75

Annons:
melia
2008-03-15 11:01
#7

ja det beror väl på om den personen har samma tro som du Glad tror personen på livet efter döden så är det nog inga problem, men är det en "otroende" så kan det ju vara lite svårare..

Happyspirit
2008-03-15 11:27
#8

Du kan väl först tala om vad du själv tror på och sen berätta vad du känner för personen. *ler*

Zedd75
2008-03-15 13:36
#9

 ja den personen vet jag tro på liv efter döden, och hon är nog även mer medijal en vad jag är men vill inte erkäna det för sig själv.

 Men tack för alla kloka svar  

MVH Zeed75

Upp till toppen
Annons: