Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1161 ggr
Zedd75
4/1/08, 10:09 PM

ANDEN I GLASET

 Såg ett gammalt inläg här nu som har plopat upp igen på ön. kontakt  med andar. Där lek med Anden i glaset näms. jag har varit med och hört om flertal exempel där inte anderna har varit så tillmötesgånde och sett det som en lek. Vi har även fått se en del tilffälen i det okända där Terry förklarar inebörden i att leka med Anden i glaset.

Insedenser som har hänt som jag har varit md om är altt från att dom ska be andar om ursäkt till dukar som briner på bordet, vatten kranar som sätt på och spisar M:M

Jag kan passa på att beräta om en händelse som hände för några årsedan. jag gick på en folck högskola och plugga upp min betyg. Skolan är i ett gamlat träd slot där även det fins en del elevrum som elever bor. Når av elaevena hade ängnatsig åt att leka Anden i glaset. Där en av leven bad slotspöket som skulle fins där att flytta in i henes rum och se till att hon vaknade på morgonen. En sak som till en början var en rolig sak och gansk karm lös. den elev gick i min klas i början komm hon altid tröt till dom första letionerna på morgon. Då båd vi klaskabrater och lärare fårgade vad hon gör på nätterna. Tjejan som då var 17 år utbrast i gåråt och berät historen om spöket som hade flyttat in i henes gadrob och väkcer hen varie timma från kl 4 på morgone. ja hella klasen brast ut i gap skratt när den staks tjejen brätta det. det gick så långt att hon ville byta rum. Dom få i klasen som viste att jag vad medijal och fata nu att det var något bad mig ta en titt i hens rum som jag jorde. Mycket rikt hade en ande flyttat in i hens gadrob och börjat väcka hen på morgonen. han fröstog sig inte på dagen ungdomars lekar och be om hjälp när dom inte bhöver det. Det sluta med att han flytta från gadroben allefal. men han fins fotfarande kvar där och går sin runder.

Så att leka med andevärden är väll lite som att leka med elden. kan man inte bhäska det och vet var man gör så har man inte där och göra.

MVH Zedd75

Annons:
Tatsu
4/1/08, 10:35 PM
#1

Vi hade en liten träff igår kväll med personalen och satt och pratade om lite utav varje.
Vi är varierade ålderar mellan 19 - 73 och alla hade gjort Anden i glaset när de var yngre.
En kvinna hade fått så otäcka svar att hon var skärrad hur länge som helst efteråt och dumt nog hade hon frågat när hon skulle dö. Hon fick svar och när den dagen kom hade hon kommit ihåg detta och var så rädd att hon grät, nu hände ingenting men det är inte något man ska "leka" med.
Och alla hade varit med om något när de gjorde Anden i glaset.
Själv kommer jag inte ihåg något bara att jag har gjort det.

[kvasthilda1972]
4/1/08, 11:01 PM
#2

Jag aktar mig noga för sådana saker…

Elisabeth-J
4/1/08, 11:14 PM
#4

Ja det finns väldigt mycket skrivet här om det ämnet sen tidigare.

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Zedd75
4/1/08, 11:40 PM
#5

Oj viste inte att det fans så många inläg om ämnet. Är nog för ny här på Ön så ni få ha uthålihet med mig Räcka ut tungan 

MVH Zedd75

Elisabeth-J
4/1/08, 11:59 PM
#6

Om man vill leta efter ett ämne i inlägg så kan man använda sig av SÖK-funktionen, då hittar man många gånger flera trådar med intressanta innehåll :)

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Annons:
Zedd75
4/2/08, 12:01 AM
#7

'tack för tipset Elisabeth Glad

MVH Zedd75

Upp till toppen
Annons: