Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1132 ggr
Zedd75
2008-04-07 11:52

VAd Går gränsen för vad som kallas Övernatuligt ??

Dom senaste dagran här på Ön har jag sett inläg om vampyrer och Ufo. Jag själv har lägt inet inleg om småfolk.

Men funderar litte på vad man ska dra gärnsen. För övernatuligt kan ju faktist var hur mycket som hälst. 

Tex ska vi börja ha in läg om drakr och så med ?

jag måste med på peka det att jag inte är ointrserad av ufo och sånt

Vad drar man gärnsen för vad som får kalsa övernatuligt ?

MVH Zedd75

Annons:
Elisabeth-J
2008-04-07 11:56
#1

Jag vet inte om man ska dra någon gräns eller var den gränsen finns egentligen. Övernaturligt är ju allt sånt som inte är naturligt för alla men för många av oss ser vi en hel del som naturligt ändå, själv har andevärlden varit min vardag sen jag föddes så det är naturligt för mig men för andra som inte tror eller har upplevt det är det ju övernaturligt. Jag tror inte att t.e.x vampyrer existerar för jag har själv inte upplevt såna och då blir det övernaturligt för mig. Så det är nog individuellt vad som är naturligt eller övernaturligt. Det beror på vad man själv tror på :)

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

chik
2008-04-07 12:26
#2

Oskyldig Övernaturligt för mig är sådant som inte fins men som man kan ana.Och då tänker jag på småfolk m,m.Vampyrer tycker jag är något som ligger utan för…Nä nu har jag traslat till det.Vampyrer är ju fladdermös.och ett väsen som är ond.Andar som jag tänker på är goda.så då blir det fel för mig att diskutera vampyrer.Ufo är ju en sak för sig skälv, det är överkurs i astrologi för mig…Ja det är så här jag tänker…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Upp till toppen
Annons: