Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 783 ggr
Zedd75
4/5/08, 6:01 PM

Tankar Kring sitningen i dag

Jag funderar så här nu efter sistningen jag hade. Kände att det var mycke enklare och ha en sitning med en persson som man inte kände och viste något om.

vad tro ni är det enklare ha en sitning med en perosn man inte vet något om ?

Jag kände att budskapen och allt blev mer ekta på någo sättt.

MVH Zedd75

Annons:
mariaef
4/5/08, 6:04 PM
#1

Tror absolut det är enklare om man inte känner personen eller vet något om personen innan.

Elisabeth-J
4/5/08, 6:28 PM
#2

Det är det bästa, att göra sittningar för okända personer :)

Jag vill inte göra sittningar för dom jag känner eftersom det logiska tänkandet lätt kan störa sittningen för mig :)

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Zedd75
4/5/08, 6:40 PM
#3

Ja jag håller med där nu elisbeth. 

För när man gör en sitning till någon man käner så byger manu upp förväntningar. på personen man käner och för sig själv

MVH Zedd75

Jane-Lyzell
4/5/08, 8:57 PM
#4

Fast att göra en sittning på den man känner kan vara en utmaning då man måste försöka få fram något som man absolut inte har en aning om - det är bra träning!

Men vist är det lättare med okända!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jimmy-Ottossn
4/5/08, 10:10 PM
#5

Ja för min del är det mycket enklare med någon man inte känner, då det minimerar risken att logiska tänkandet börjar störa!, men som Jane beskriver så är det väldigt bra träning!

Elisabeth-J
4/5/08, 10:20 PM
#6

#4 Ja det håller jag med om, det är bra träning :) Kom på när jag var hos min mamma för ett tag sen. Jag hade en liten seans för henne och mina mostrar, sen ska jag gå ut och röka, där i dörröppningen står en lång man som bockar och presenterar sig med sitt efternamn. Tankarna snurrade för jag hade ingen aning om vem han var. När jag kom in igen så kände jag att han ville prata med mamma. Jag beskrev honom och sa hans efternamn. Mamma visste direkt vem han var, mannen var en kusin till min styvfar och jag hade träffat honom när jag var väldigt liten, så varken utseendet eller namnet visste jag om. Så det var underbart, där kunde inte logiken komma igenom, inte ens i hans budskap som var fulla av bilder som jag framförde vilket glädje mamma enormt. Det var bilder som jag inte kunnat veta men som bara hon visste om. Vid såna tillfällen är det jättekul :)

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Annons:
Jane-Lyzell
4/5/08, 11:02 PM
#7

Härligt Elisabeth och bra exempel!

Det handlar ju också om att våga ge den informationen man får - oavsett vad man vet eller inteSkrattandeBlir ju lite mer prestation!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Zedd75
4/5/08, 11:14 PM
#8

Någont som kan var svårt om man gör en sitning till sådan man käner att dom kräver att en vis peroson på andra sidan och visa bevis som andar inte går. För dom på andra sidan dom ger ju det dom vill ge

Jane-Lyzell
4/5/08, 11:36 PM
#9

Går inte att beställaSkrattandeVem som kommer!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Anna-H-K
4/5/08, 11:40 PM
#10

Alla bär på en medialitet,vissa utvecklar den,andra inte så det är ju en bra början att öva såsom du gjort idag Zedd!Övning ger ju färdighet;-) Lycka till!

Kram Anna

Upp till toppen
Annons: