Annons:
Etikettövrigt
Läst 608 ggr
Zedd75
2008-05-31 12:53

OT..Varför hitar man på tokiga

Varför hittar man på tokiga saker när man har drukit. Jag skulle gå ut med når väner i går. Vi hade bestämd att gå på krogen. Men först satt vi oss en vän och tog nåra öl. sedan bliv vi bjudana på en fest som var kul vi satt och spela gittar och sjöng. Sedan fick en vän till mig försig att gå ut och jag ormar. Å det tyckt jag lätt kull så jag haka på. Som tur var så hitta vi inga oramar. fast vi satt i skogen med en gittar och sjöng lende med guldbruna ögon. Jag har många gånger funderat på varför man gör sådan tokiga saker när man har drukit ?

Vad tror ni ? 

MVH Zedd

Annons:
reba
2008-05-31 13:29
#1

Hej Zedd

Jag tror att det beror på hur mycket man intagit, lagom gör nog att man kanske blir mera öppen, som att sitta i skogen och spela och sjunga leende guldbruna ögon, för det lät ju inte så tokigt, kanske  orm jakt men det är ju inte det lättaste, bäst att vara nykter då.

Ha en bra dag kram

bjprofit
2008-05-31 16:58
#2

Handlar nog mycket om rädslor tror jag. Av barn och druckna får man höra sanningar heter det ju.

Just det möter jag ofta då jag för fyra år sedan valde att leva vilket innebar att jag opererade ut ett öga där jag hade en cancertumör som hade andra planer för mig.

Barn är naturliga och frågar direkt. Har du ont i ögat? Vad konstigt öga du har mm :-) medans vuxna ser men vågar inte fråga.

Efter några öl eller DÅ vill man gärna veta mer. :-)

Hämningarna släpper nog och då "vågar" man mer.

Lite trist tycker jag att det "dagen efter" kommer en massa ursäkter för att man vågat fråga.

nej, lite mer barn i oss alla tror jag skulle liva upp, det är trots allt både krokigt och snårigt på den här livets stig vi vandrar på.

Lite sång och musik i skogen tycker jag inte låter så tokigt och ni hade säkert riktigt skoj men ormjakt…..skulle nog jag avstå med eller utan styrketår, :-D

Nu ska det grillas i vackervädret!

"Om inte NU........när då?"

"Vad som än händer......så är det OK"

MIRJAMI
2008-05-31 20:22
#3

Jag själv dricker mycket sällan alkohol, men ut av de erfarenheter som jag har så kan man ha ricktigt kul om man tar sig några glas någon gång…. Tokigheter hittar man på i bra sällskap.

Magdalena12345
2008-05-31 20:36
#4

Haha, jag tror inte att du ville ha ett fakta svar? För du vet nog själv redan vf man gör tokiga saker när man har druckit! Svårt att förklara vad jag menar:)

Såna tokiga saker gör jag även om jag inte har druckit!;) Men kanske inte så tokigt som du hade gjort *skrattar*

Kram på dig zedd

Upp till toppen
Annons: