Annons:
Etikettövrigt
Läst 1463 ggr
Zedd75
5/13/08, 9:10 PM

Funderingar kring energier ?

 Sat och prata med en vän om negiatv och psoetiv eneriger. Hur känsliga vi mäninskor faktist är utav det. När man går juppare in på det så styrs ju altt vi gör av energier vi är beroedne av våran energ även andrs energier.

När vi komiserar med andevärden så är det energier och tepatisk överförnig som gäller.

Så nu undrar jag fins det någon energi vi mänsikor inte kan känna av eller bähska ?

Hur kan enrgier som är runt om oss påvärka oss så mycke.

Vad är igentigen energi ?

Ja man kan nog gå in juppar på det ämnet och jupare frågor.

Nå vad tror ni kära väner på Ön ? 

MVH zedd75

Annons:
Elisabeth-J
5/13/08, 9:25 PM
#1

Man påverkas av alla slags energier, glädje, sorg, ilska, psykiskt lidande, kärlek m.m. från både levande och döda. Det kan bli jobbigt när energierna påverkar starkt och därför är det viktigt att man omsluter sig av ett beskydd. Man kan påverkas starkt av hur andra tänker på en och allt kanske inte alltid är så positivt, då kan du tänka: tillbaka till sändaren, då nås inte energierna fram till dig utan strålar tillbaka till den som tänker negativit om dig t.e.x. Ja det är lite tips på hur man kan göra :)

Energi är ett energifält, själen är en energi och det vi kallar för aura och dessa energier påverkas vi av mer eller mindre beroende på hur känslig man är.

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Zedd75
5/13/08, 9:28 PM
#2

 Jag vet inte om jag blev mycke klokar av dit svar Elisbeht men det är ju det energier fins över allt hehe. 

Men tack försvaret ;)

Elisabeth-J
5/13/08, 9:51 PM
#3

Förlåt zedd det blev mer som jag påbörjade att skriva men postade inlägget för tidigt :)

Ja det kan finnas energier som alla människor inte behärskar men man kan lära sig att göra det, att t.e.x hjälpa en vilsen själ vidare till ljuset.

Energier runt oss påverkar oss för att dom når in i ditt energifält, din aura. Allt levande har ett enrgifält.

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Zedd75
5/13/08, 9:58 PM
#4

 Ja nu förstog jag lite bättre hehe. Det kan bli lite vismit i bland ;)

MVH Zedd

mariaef
5/13/08, 10:03 PM
#5

Allt är uppbyggt av energi, dvs atomer, protoner, elektroner… Vissa människor är känsligare än andra, men visst finns det energier som man inte kan känna av också. Tänk dig allt du har runt dig hela tiden, och tänk sedan på att allt är uppbyggt av just energi.

Upp till toppen
Annons: