Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1303 ggr
Zedd75
2008-06-03 11:09

Måste bara berätta

Jag har ju alltid set och känt andar. Så det är ju inget ovanligt. men i söndags så fick jag var med om en upplevelse jag inte varit med om tidigare. jag stog i köket och kläde mig för skulle i väg snappt. Då jag såg två av mina skåps lukor öppna sig. helt. Sedan ständes dom igen sanpt. Kände även en vind pust i köket. Konstit nog så tycket jag upplevesen var ganska bhaglig och blev inte rädd

MVH zedd

Annons:
mariaef
2008-06-03 11:30
#1

Nej, men vad trevligt med lite besök! Kul också när de är så tydliga. Jag hade någon i köket här om natten, som stökade runt. Trodde först det var min son som kommit hem eller att det var katterna, men jag såg sedan att de låg i min säng och sonen var inte alls hemma:)

Marina2
2008-06-03 13:25
#2

Så kul! Bra att det kändes behagligt.Kan undra vem det var?

Här hemma är det någon med jämna mellanrum som stökar på ovan våningen.Det hörs tydliga ljud.Men när jag har gått upp så är det givetvis ingen där.Men detta känns inte heller obehagligt för det känns som en släktning som är här.

stina63
2008-06-03 13:26
#3

Alltid trevligt med oväntade besök ibland.. för en del år sen upplevde jag också en vindpust.. Såg en vit slöja moln komma mot mig rakt in i min kropp och upp sen genom mitt huvud. Jag stod helt stilla och undrade vad hände. Men det var inte obehagligt alls utan jag blev lugn av de. Sen brukar min avlivna katt komma då och då.. Jag hör honon när han hoppar ner från bordet och fönsterbrädan ner till golvet.

Jane-Lyzell
2008-06-03 15:43
#4

Zedd vad tror du budskapet i detta var? Vart var du påväg? Vad behövde du vara uppmärksamm på i detta?(de har alltid en betydelse när de kommer på detta sättet)

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Eija
2008-06-03 16:23
#5

Var den behaglig så var det någon nära och kära kan jag tänka….

Red-Lady
2008-06-03 19:53
#6

Det var sägert bara Gun som var där. Och busa med dig tror jag.

Ha det

Annons:
Upp till toppen
Annons: