Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andlighet

Människans själ

2010-07-10 21:35 #0 av: [mia-38]

Blev OT i en annan tråd om ett annat ämne.

Så jag tar upp detta med människans själ här.

Fick bra information på Wikipedia:
Människans själ

Så efter att jag läst detta så fattar jag det som att vi har fler själar än en. Och att vår själ kan stanna kvar på jordelivet i form av energier.

Ganska intressant.

Medarbetare på OF och Cancer.

Anmäl
2010-07-11 00:52 #1 av: Sunken

det som du säger är samma som jag har lärt mej. ganska intresant men självklart för mej.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.